چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

«بهنام صفوی» از کما خارج شد

بهنام صفوی زاده

میزان: میلاد لطیفی گفت: بهنام صفوی از کما خارج شد و امروز از بیمارستان مرخص شده ودر خانه به سر می برد ولی هنوز هوشیاری کامل خود را به دست نیاورده است.

میلاد لطیفی مدیر برنامه های بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان، گفت: بهنام صفوی بهبودی کامل خود را تا دو سال دیگر به دست می آورد اما تا دو روز دیگر به هوشیاری کامل می رسد.

 
وی با اشاره به حواشی که شرکت اکسیر نوین برای این خواننده جوان به وجود آورده عنوان کرد: مدیر برنامه های بهنام صفوی من هستم شرکت اکسیر نوین برگزار کننده کنسرت های بهنام صفوی است هیچ کدام از عوامل این شرکت اجازه مصاحبه کردن در خصوص بهنام صفوی را ندارند و ما هم این اجاره را به آنها نمی د هیم هر خبری که از طرف اکسیر نوین اعلام شده است من به آنها داده ام.
 
وی ادامه داد: ما حرف دروغی را به هیچ مجموعه ای نزده ایم اما شرکت اکسیر نوین صبح امروز در پیج خود اعلام کرد خبرهای موثق را از ما بگیرید این در حالی است که ما هیچ خبر موثقی دیگر به اکسیر نوین نمی دهیم.
 
لطیفی عنوان کرد: ما همه خبرها را مستقیم به خبرگزاریها می دهیم یک بار دیگر به طور رسمی اعلام می کنم که مدیر برنامه های بهنام صفوی فعلا من هستم.
 
وی خاطر نشان کرد: بهنام صفوی به کما رفته بود اما الان از کما خارج و از بیمارستان مرخص شده و در خانه به سر می برد باز هم تاکید می کنم که او تا دو روز دیگر هوشیاری کامل خود را به دست می آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.