جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

کدام سریال بعد از «نفس گرم» به روی آنتن می رود؟

سریال «پشت بام تهران»

مهر: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» گفت: این سریال قرار است بعد از پخش سریال «نفس گرم» و اتمام ماه صفر به روی آنتن شبکه یک سیما برود.

 زینب تقوایی تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» درباره زمان پخش سریال اخیر خود گفت: این سریال که در 30 قسمت چهل دقیقه‌ای ساخته شده است، قرار است بعد از پخش سریال «نفس گرم» و اتمام ماه صفر به روی آنتن شبکه یک سیما رود.

وی ادامه داد: «پشت بام تهران» از اواخر مرداد ماه کلید خورده است و اگر بتوانیم طبق برنامه ریزی پیش برویم،‌ تا یک ماه و نیم دیگر کار ادامه خواهد داشت.

 

این تهیه کننده همچنین درباره حضور بازیگران جدید در این سریال نیز بیان داشت: هر زمان که نیاز به بازیگر جدید داشته باشیم،‌ بسته به نیازی که فیلم‌نامه می‌طلبد این بازیگران به کار اضافه می‌شوند.

 

تقوایی با اشاره به لوکیشنی که در حال حاضر گروه تولید در آن مستقر هستند،گفت: چهار روز در لوکیشن نیاوران بودیم که در اصل باغی در شمال بود و بعد از آن به سمت شمال و شهرستان رامسر می رویم و 10 روز در آنجا مستقر هستیم.

 

تهیه کننده سریال «مدینه» ادامه داد: به این دلیل که می‌بایست هرچه زودتر سریال را به پخش برسانیم،باید برنامه‌ریزی‌هایمان را فشرده کنیم و به همین دلیل لوکیشن باغ واقع در نیاوران را به عنوان ویلایی در شمال کشور استفاده کردیم تا سفر شمال‌مان کوتاهتر شود و زودتر به پخش برسیم.

 

وی درباره اینکه اوایل قرار بود به شهرهای دیگری غیر از تهران سفر کنید نیز گفت: برای سفر به شهرستان مشکل بودجه نداشتیم،اما زمانیکه پس از همفکری به این نتیجه رسیدیم که شمال کشور، تصاویر بصری زیبایی دارد و سفرمان محدود به همین منطقه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.