جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

سینماپرس و آمار فروش فیلم‌های روی پرده

فروش انیمیشن «شاهزاده روم» از مرز یک میلیارد تومان گذشت

پوستر انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم»

سینماپرس:انیمیشن سینمایی و مذهبی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان ظرف هفته گذشته با استقبال خوب مردم روبرو گردیده است و توانسته است از مرز فروش یک میلیارد تومان عبور کند.

به گزارش سینماپرس، فروش فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی ظرف ۹ روز نمایش در تهران به فروش ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم ۲۲ سالن در اختیار دارد .

براساس این گزارش، از امروز اکران شهرستان فیلم شیفت شب آغاز خواهد شد.  

فروش فیلم «پدر آن دیگری»به  کارگردانی یدالله صمدی نیز توانسته است به فروش ۳۵۰  میلیون تومان در تهران برسد. این فیلم سینمایی در شهرستان ها به فروش۷۰  میلیون دست یافت .  

فروش فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) هم شب گذشته (۵ آذر) فروش فیلم ۴۵ میلیون تومان بوده است و با احتساب فروش شهرستان و فروش امشب (۶ آذر)به فروش ۱۴ میلیارد تومان رسید.

براساس این گزارش فروش فیلم «چهارشنبه۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند با احتساب ۳۰ روز نمایش در تهران به فروش ۳۷۰ میلیون تومان بوده است. این فیلم سینمایی در سالن های شهرستان به فروش ۱۱۰میلیون دست یافت و کل فروش فیلم ۴۸۰ میلیون تومان بوده است.  

 فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» نیز به فروش۱۰۵ میلیون تومان در تهران دست یافت و هم اینک ۱۳ سالن سینما در اختیار دارد. این فیلم ۱۶ روز است که اکران شده است. 

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان که با اقبال خوب مردم در تهران و شهرستان ها روبرو گردیده است نیز چهارشنبه شب ۳۳ میلیون و پنج شنبه ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروش داشت. در تهران به فروش ۵۵۸ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۴۵۹ میلیون تومان دست یافتیم که با این احتسساب این فیلم توانست از مرز یک میلیارد تومان عبور کند.

فیلم «ناهید» هم ظرف ۹ روز نمایش ۶۰ میلیون تومان فروش داشته و هم اینک ۹ سالن در تهران در اختیار دارد. فیلم از شنبه در شهرستان ها به نمایش درخواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.