شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

سعید دولتخانی خبر داد

«گاو زخمی» در نوبت اکران «هنر و تجربه» قرار گرفت

سعید دولتخانی

سینماپرس: سعید دولتخانی کارگردان فیلم سینمایی «گاو زخمی» از اکران این فیلم در هنرو تجربه خبر داد و گفته است به زودی ساخت فیلم دومش با نام «آرزوی بر باد نرفته» را آغاز می‌کند.

به گزارش سینماپرس، سعید دولتخانی در یادداشتی درباره اکران نخستین فیلم و ساخت دومین فیلمش نکاتی را عنوان کرده است. در این یادداشت نوشته شده است: «به نام خداوند بخشنده و مهربان، اوّلین فیلم‌‌ام «گاو زخمی» که در نوبت اکران در هنر و تجربه است در جلسه ی یکم آذر، پروانه ی نمایش دریافت کرد. تهیه کننده این فیلم آقای سید امیر سیدزاده، ماه گذشته قرارداد اکران این فیلم را منعقد کرد و به زودی برای پخش بین المللی و حضور در فستیوال ها هم اقدام خواهیم کرد. ایشان قصد دارد تا برای اکران «گاو زخمی» در کشور افغانستان هم رایزنی کنند. علاوه بر اینکه چندین بازیگر افغانی عهده دار نقش های اصلی و فرعی هستند، در محوریت داستان هم، به ارتباط پُر فراز و نشیب یک کارگر ایرانی و یک کارگر افغانی پرداخته شده است. البته با نگاهی کاملا بی طرف که به نظرم می رسد افغان ها استقبال خواهند کرد و ارتباط خوبی با فیلم برقرار می کنند.

 
همچنین هفته ی پیش پروانه ی ساخت فیلم دوّم ام با عنوان «آرزوی بر باد نرفته» به تهیه کنندگی آقای بهروز خوش رزم صادر شد. «آرزوی بر باد نرفته» درباره ی زندگی دو برادر روستایی در زمان جنگ و بعد از جنگ است که در دو اپیزود روایت می شود. یک اپیزود در دهه ی شصت و اپیزود دیگر در دهه ی نود. بخش عمده ی داستان در یک روستای شمالی می گذرد. غیر از آن، دانشگاه، فرودگاه، پزشکی قانونی، ساختمانی اداری و یک آپارتمانی قدیمی در تهران، از لوکیشن های فیلم است. در گفت و گوهایی که با آقای بهروز خوش رزم  داشتیم، درباره ی برخی از عوامل به نتیجه رسیده ایم. ضمن اینکه تعدادی از عواملی که در فیلم قبلی ام - گاو زخمی - حضور داشتند، در این فیلم هم خواهند بود.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.