جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

گپ کوتاه سینماپرس با بازیگر آثار طنز؛

محسن قاضی مرادی این روزها در «سه شو»ی جواد رضویان چه می‌کند؟

محسن قاضی مرادی

سینماپرس: محسن قاضی مرادی بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت های سینمایی خود گفت: این روزها مشغول بازی در برنامه ترکیبی «سه شو» به کارگردانی جواد رضویان هستم و در بخش های نمایشی این برنامه نقش کاراکترهای مختلفی را بازی می کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «مادر زن سلام» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ضبط بخش های نمایشی «سه شو» از ماه ها قبل آغاز شده بود و بعد از مدتی وقفه در تصویربرداری، مجدداً از هفته قبل کار خود را آغاز کرده ایم و امیدوارم که این برنامه ترکیبی بتواند با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

وی ادامه داد: هرچند که من پیش از این در نقش های جدی بازی کرده ام و این نقش ها مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفته است اما از آنجا که به بازی در آثار طنز علاقه مند هستم با طیب خاطر همکاری با جواد رضویان را پذیرفتم و خوشبختانه تیم بسیار خوبی در این برنامه حضور دارند که نتیجه همراهی با این تیم می تواند باعث شود تا این برنامه بتواند مردم را به خوبی بخنداند.

بازیگر سریال تلویزیونی «شمعدونی» با بیان اینکه «سه شو» با نگاهی طنز به موضوعات و آسیب های اجتماعی ساخته می شود اظهار داشت: پلاتوهای نمایشی این برنامه اغلب از دغدغه های افراد جامعه برمی خیزد و فیلمنامه های آن بسیار جذاب و با نگاه روز نوشته شده اند.

گفتنی است؛ محسن قاضی مرادی فارغ التحصیل مدرسه عالی مدیریت است و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سینمایی «حسن سیاه» به کارگردانی پرویز اصانلو آغاز کرده و تاکنون در ده ها تله فیلم، فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.