دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

از سوی یک منتقد سینمایی

«درباره الی» پس از ۶ سال برترین فیلم خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در سال ۲۰۱۵ شناخته شد!

درباره الی

سینماپرس: فیلم سینمایی «درباره الی» که از قرار معلوم در سال جاری میلادی در آمریکا به نمایش در آمده است، در فهرست ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۵ میلادی منتقد سینمایی خبرگزاری «آسوشیتدپرس» قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس «جک کویل»، منتقد سینمایی خبرگزاری آسوشیتد‌پرس معتقد است فیلم سینمایی «درباره الی»  به نویسندگی و کارگردانی «اصغر فرهادی» اگرچه در سال ۱۳۸۸ در ایران تولید شده است ولی برترین فیلم سال میلادی جاری است.

کویل در این باره نوشت: اگرچه این فیلم سال‌ها پیش تولید شده است ولی به دلایلی تا امسال در آمریکا به نمایش درنیامد. «درباره الی» یکی از فیلم‌های سابق کارگردان برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» است که یک اثر استادانه است. این فیلم داستان عده‌ای دوست است که برای تعطیلات به ساحل دریای خزر مسافرت می‌کنند،  که در این میان یکی از آنها به طور مرموزی گم شده و سفر این گروه را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این منتقد سینمایی، در ادامه فیلم‌های «فینیکس»، «اسپاتلایت»، «شی-راک» و «۹۹ خانه»، «سگ ولگرد»، «آنومالیشا»، «عقیده»، «۴۵ سال» و «خاطرات دختر نوجوان» (دختر بچگی) را به عنوان دیگر فیلم‌های برتر امسال معرفی کرده است.

«جک کویل» همچنین خارج از فهرست ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۵ میلادی،  از فیلم‌های «قلب یک سگ»، «پل جاسوس‌ها»، «۷۱»، «مکس دویوانه: جاده خشم»، «کومیکو، شکار گنجه»، «بیرون درون» و «نمک زمین» به عنوان فیلم برجسته دیگری که در این سال ساخته شده است، یاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.