سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

مریم کاویانی: «باندبازی»های رایج در سینما و تلویزیون باعث خانه نشینی‌ام شده است

مریم کاویانی در تله فیلم «عمو جان هیتلر»

سینماپرس: مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون که پس از چند سال حضور مستمر مدتی است که اصلاً حضوری در سریال ها و فیلم های سینمایی ندارد گفت: «باندبازی» رایج در سینما و تلویزیون باعث خانه نشینی ام شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «پایان نامه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مافیا و باندبازی همواره نه تنها در سینمای ایران که در سینمای دنیا نیز وجود داشته است اما طی سال های اخیر این روند ناپسند در سینما و تلویزیون ما شکل فزاینده ای پیدا کرده و همین باعث شده تا بسیاری از هنرمندانی که تنها به عشق مردم و هنر می خواهند فعالیت داشته باشند نتوانند کار خود را به درستی انجام دهند و توسط برخی تهیه کنندگان و فیلمسازان و عوامل بالادستی آن ها خانه نشین شوند.

وی سپس با تأکید بر اینکه من همیشه به هنر بازیگری عشق می ورزم اظهار داشت: من به عنوان یک بازیگر که طی یک بازه زمانی حضوری پررنگ در آثار سینمایی و تلویزیونی داشتم همواره مایلم که برای مردم کار کنم اما دست های پنهان ناخواسته مرا به دوری از این هنر کشانده و این در حالی است که خوشبختانه تعداد زیادی از نقش های من همچنان در اذهان مخاطبان فهیم ماندگار است.

بازیگر سریال «او یک فرشته بود» تصریح کرد: در فضای سینما و تلویزیون متأسفانه تنها اشخاصی برای برخی آقایان قابل احترام هستند که اهل معاشرت های خارج از حیطه کاری باشند که خوب من این رفتار را هیچ گاه نداشته ام.

کاویانی ادامه داد: آنچه برای من سوأل است اینکه تهیه کنندگان باید اصولاً به محبوب و پرفروش شدن اثرشان بیندیشند و اینکه وارد این بازی ها می شوند رفتاری است که نشان می دهد گویا تصمیم گیری بر روی این گونه رفتارها از آبشخور فکری دیگری نشأت می گیرد.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها ۳» در بخش دیگری از این گفتگو از فیلمنامه های ضعیف و بی محتوا به عنوان یکی از آفت های اصلی این روزهای سینما و تلویزیون کشور نام برد و اظهار داشت: مسائلی از این دست و همچنین بودجه های ناکافی و عدم اعتماد به تیم تولید آثار باعث شده تا در صورت داشتن پیشنهاد بازیگرانی که عرق هنر را دارند راضی به حضور در فیلم ها و سریال ها نباشند و ترجیح بدهند که خاطره های خوش مردم از آن ها همچنان باقی مانده و با حضور در یک اثر نازل آن خاطرات خوش از میان نرود.

گفتنی است؛ مریم کاویانی سال ۱۳۴۹ از پدر و مادری بابلی در شهر اهواز دیده به جهان گشود و بعد از اینکه مدرک کارشناسی ارشد پرستاری خود را دریافت کرد به جمع بازیگران سینما و تلویزیون پیوست و در دها اثر سینمایی از جمله «معراجی ها»، «رسوایی»، «زمهریر»، «مخمصه»، «هوو» و... ایفای نقش کرد. از جمله فعالیت های تلویزیونی این بازیگر نیز می توان به سریال های «روزگار قریب»، «مدینه»، «ویلای من»، «شکرانه»، «زیرزمین»، «راه شب» و... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.