سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

واکنش کارگردان «تنهای تنهای تنها» به عدم انتخاب فیلم جدیدش در جشنواره فجر/ عبدی پور: متعجبم!

احسان عبدی پور کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها »در سینما فلسطین

سینماپرس: احسان عبدی پور کارگردان جوان سینما که این روزها مشغول انجام امور فنی جدیدترین فیلم سینمایی اش با عنوان «آه ای عبدالحلیم» است در پی عدم انتخاب این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره گفت: فقط می توانم بگویم از اینکه نام فیلم جدیدم در لیست آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره نیست بسیار متعجبم!

کارگردان فیلم تحسین شده «تنهای تنهای تنها» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: طبق معمول نام فیلم من در لیست خروجی اعضای هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر دیده نمی شود و این در حالی است که من معتقدم «آه ای عبدالحلیم» بهترین فیلم من است.

وی ادامه داد: من پیش از این در مورد هیچ یک از آثارم این گونه سخن نگفته ام اما این بار با صراحت می گویم که این فیلم بهترین اثرم محسوب می شود.  

وی سپس با بیان اینکه اعتراضی به عملکرد اعضای هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر ندارد اظهار داشت: جزو قوانین اغلب جشنواره ها است که می توانند فیلمی را بپذیرند و یا آن را رد کنند؛ من هم که نسبت به این مسأله عادت دارم و امیدوارم جشنواره خوبی در پیش رو باشد.

عبدی پور در خاتمه این گفتگو خاطرنشان کرد: حال که «آه ای عبدالحلیم» در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده است با صلاحدید تهیه کننده، این اثر سینمایی را به جشنواره های معتبر جهانی ارسال می کنیم.

وی گفت: این فیلم در حال حاضر در حال صداگذاری نهایی است و ظرف ۵ روز آینده آماده نمایش خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: «آه ای عبد الحلیم» قصه تعدادی جوان را روایت می کند که اتفاقاتی برایشان می افتد که امید به زندگی را در دلشان زنده می کند و این سوژه برای بسیاری از جشنواره ها میتواند قابل تأمل باشد.

در خلاصه داستان فیلم چنین آمده است : «فائز، مسیح، آتنا و حمزه، روزهای کسالت‌ بار و خموده‌ حوالیِ سی سالگی‌شان را پشت سر می‌گذارند. ورود شیرزاد که پنج سال است زندگی‌اش را روی دریا و درون کشتی می‌گذراند، همراه با یک کشتی فرانسوی، اتفاقی و ناخواسته، ریتم زندگی‌شان را عوض می‌کند. یکباره چشم باز می‌کنند تا میانه‌ی یک بازی غریب ایستاده‌اند. حالا می‌خواهند از زندگی کام بگیرند و عقده‌هایشان را نابود کنند. »

مصطفی زمانی - پگاه آهنگرانی - محمد رضا یزدانی - سوگل قلاتیان - حمزه مقدم بازیگران این فیلم هستند. سایر عوامل فیلم عبارتند از : نویسنده: احسان عبدی پور - مدیر فیلمبرداری : ساعد نیک ذات - طراح و چهره پرداز : سودابه خسروی - صدابرداران : جهانگیر میرشکاری - مهدی ابراهیم زاده - طراحی و ترکیب صدا : حسین ابوالصدق - خواننده : محمدرضا یزدانی- موسیقی : محسن شریفیان - بابک شهرکی - جلوه های بصری : شهاب الدین نجفی - عکاس : سید عبدالحسین نواب موسوی - مدیر تولید : سمیرا علایی - دستیار تولید : ادریس عبدی پور سرمایه‌گذاران : مهتاب کرامتی، فاطمه ابوالقاسمی، شرکت بیمه رازی– مشاور رسانه‌ای : نگین موسوی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.