چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

مشکل جدید آقای مجری / دست‌انداز تازه در مسیر «تخت‌گاز»

خبرآنلاین: مجری تازه‌ی برنامه‌ی پرطرفدار «تخت گاز» با یک مشکل بزرگ در راه ساخت این برنامه مواجه است.

کریس اوانز مجری جایگزین جرمی کلارکسون در برنامه «تخت گاز» با مانع بزرگی در راه ساخت سری جدید این برنامه مواجه شده است. او نمی‌تواند همزمان با رانندگی صحبت کند.

البته اوانز هیچ مشکلی با پی‌درپی سخن گفتن ندارد، مشکل از جایی آغاز می‌شود که پشت فرمان می‌نشیند و همانگونه که خودش می‌گوید توانایی‌اش را در به خاطر آوردن جملات از دست می‌دهد.

جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می همگی استاد اجرا کردن برنامه پشت فرمان خودروهای گوناگون بودند. سه مجری پیشین «تخت گاز» در بیشتر موارد صحنه‌های در حال رانندگی را در یک برداشت ضبط می‌کردند. اما این موضوع برای کریس اوانز برخی مواقع به 10 برداشت نیاز دارد.

از همین روی اوانز تلاش زیادی می‌کند که مهارت خود را در این زمینه افزایش دهد. او در بسیاری از مواقع متن خود را پشت فرمان خودرو فراموش می‌کند و گاهی جملات را اشتباه می‌گوید که این خود باعث خستگی گروه سازنده‌ی «تخت گاز» می‌شود.

البته این تنها مشکلی نیست که گروه سازنده‌ی تازه‌ی برنامه «تخت گاز» با آن روبه‌رو هستند. یکی دیگر از مشکلات گروه دخالت‌های عوامل شبکه بی‌بی‌سی2 در روند ساخت برنامه است.

پس از ماجرای کنار گذاشته شدن کلارکسون از برنامه «تخت گاز» بسیاری از اعضای گروه سازنده‌ی برنامه به او وفادار مانده و همراه با او به برنامه تازه‌ی موتوری کلارکسون در آمازون پیوستند که این نیز یکی دیگر از مشکلات بزرگ در سر راه موفقیت سری تازه‌ی «تخت گاز» است.

رئیس شبکه‌ی بی‌بی‌سی اعلام کرده که از ساخته شدن سری تازه‌ی «تخت گاز» هیجان زیادی دارد، اما در عین حال گفت که نمی‌توان با اطمینان گفت که چه رخ خواهد داد.

در سری جدید «تخت گاز» دیوید کولتارد راننده فرمول یک بریتانیایی، سابین اشمیتز راننده‌ی آلمانی و کریس هریس روزنامه‌نگار خودرو در کنار کریس اوانز کار اجرای برنامه را برعهده دارند. سری جدید «تخت گاز» از هشت می پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.