سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

کامران نجف زاده: افتتاحیه جشنواره فجر، سازمان ملل هستم

کامران نجف زاده

برنا: بازیگر فیلم سینمایی "بادیگارد" گفت: حاشیه های که در رابطه با اجرای مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره فیلم فجر توسط بنده شنیده می شود، صحت ندارد.

حدود 20 روز  تا آغاز سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر باقی مانده است، هم مانند سال های گذشته هر چقدر به ایام  بزرگترین فستیوال آثار سینمایی نزدیک می شویم بازار اخبار پیرامون جشنواره به طرز چشمگیری سیر صعودی پیدا می کند.

اما یکی از بحث های که در چند سال اخیر مورد توجه اصحاب رسانه و عموم مردم قرار گرفته است، انتخاب مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر است که در چند روز گذشته گمانه زنی های در رابطه با اجرا مراسم آغازین جشنواره توسط کامران نجف زاده شنیده می شد.

در همین رابطه محبوب احمدی در یکی از نوشته های خود در پیچ اینستاگرام یادداشتی را در این رابطه به تحریر دراورده که متن ان به شرح ذیل است:

#مجری_اشتباهی

#کامران_نجف_زاده خبرنگاری خوب با دیدی وسیع و روابطی گسترده است تا حدی که نصف شب با #ظریف و #روحانی تماس بگیرد و از آنها اوضاع دیوار #سفارت_عربستان و جای #جیبوتی روی نقشه را سوال کند اما...

اگر کامران یک #خبرنگار خوب است این دلیل نمیشود که #مجری هم بشود! ولی خبر(#شایعه مطروحه در برنامه سینمایی هفت و برخی منابع خبری) بسیار بد این روزها این است که نجف زاده احتمالا مجری افتتاحیه #جشنواره_فیلم_فجر خواهد بود!

حقیقتا کابوس فجر در دل و عقل زبانه میگیرد!

.او آنجا چکار دارد!؟ مگر آنجا لبنان ، سوریه ، عراق یا موزه #لوور پاریس است که قتل و کشتار و جنایت و دزدی را پوشش دهد!؟ .

مجری یک جشنواره بودن شرایطی دارد که نتنها او این خصوصیات را ندارد که (نود و نه) درصد افرادی که در رسانه ملی ما (نامشان مجری است و برای جرز دیوار) هم زیادیند و خجالت آور.. چنین شرایطی را ندارند!

.وقتی اسم #اسکار می آید و مجریانش میشنود #کریس_راک و ((#الن_دیجنرز))، #جان_استوآرت، #هیو‌جکمن، #بیلی_کریستال، #سف_مک‌فارلن، #استیو‌_مارتین و#آلک‌_بالدوین با آن همه جذابیت و محبوبیت و تدبیر، از اینکه یک خبرنگار #سیاسی بدون کمترین جذابیت و علم در اجرای مراسم (تو بگو مراسم در حد دبستان)، بشود مجری #فستیوال فجر، دل انسان به حال مخاطب و جشن و ملت و سینما میسوزد.

.جشنواره #شومن میخواهد نه انتخاب #آدم معروف و بی ربط....

امیدوارم این #خبر فقط #شایعه باشد...

.#نقد امضا: #سیدمحبوب_احمدی_زاد

.پ.ن: در برنامه سینمایی #هفت و برخی منابع خبری به این خبر به صورت تلویحی اشاره شده است.

پ.ن دو: جناب نجف زاده کامنتی در این پیج گذاشتند و این #شایعه را تکذیب کردند.

پ.ن سه: تاکید دارم که ایشان مجری توانایی نبوده و یک خبرنگار کاملا حرفه ای به شمار می آیند.

حال کامران نجف زاده که  اینگونه پاسخ  تحلیل احمدی زاد را داده است:

اسکرین شات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.