چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

فیلمبرداری پلان های «دختر» در برف

دختر

فارس: فیلمبرداری پلان‌های تروکاژی فیلم دختر تازه ترین اثر رضا میرکریمی همزمان با بارش برف جلوی دوربین می رود و مراحل پس تولید آن در حال انجام است.

جلیل شعبانی مجری طرح و مدیر برنامه ریزی فیلم «دختر» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره آخرین کارهای مربوط به فیلم سینمایی «دختر» توضیح داد: هم اینک مراحل پس تولید (صداگذاری و موسیقی) همزمان در حال انجام است و  گروه در تلاش هستند که فیلم در بهترین شرایط برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

وی درباره پلان های باقی مانده فیلم توضیح داد: منتظر بارش برف در تهران بودیم و با هواشناسی مدام در ارتباط هستیم اگر در روزهای آتی (فردا یا پس فردا) هوای تهران ابری بشود که بتوان پلان های برفی را به درستی فیلمبرداری کرد که در تهران این پلان های را فیلمبرداری می کنیم و اگر این امر محقق نشود روز جمعه از تهران خارج شده و این پلان ها که تعداد زیادی هم نیست فیلمبرداری خواهیم کرد.

در تازه ترین اثر رضا میرکریمی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و مسعود سخایی به ایفای نقش های اصلی می پردازند.

علاوه بر حضور بازیگران، تعدادی از عوامل فیلم عبارتند از:نویسنده: مهران کاشانی،مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه،مدیر طراحی: محسن شاه‌ابراهیمی،مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی: جلیل شعبانی،موسیقی: محمدرضا علیقلی، صدابردار: بهمن اردلان، طراح چهره‌ پردازی: سودابه خسروی، طراح لباس: منصوره یزدان‌جو، دستیار اول کارگردان: جمشید بهمنی، جانشین تولید: محمدصادق میرکریمی، مدیر تدارکات: مهدی سهرابی حضور داشتند.

این فیلم داستان ستاره است دختر آقای عزیزی که در پالایشگاه مشغول به فعالیت است. همزمان با مراسم خواستگاری دختر  دیگرش، ستاره  قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.