جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

امکان اکران این فیلم سه بعدی در فجر فراهم می‌شود؟

جنجال در عروسی

ایسنا: تهیه‌کننده فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» از تقاضای رسمی خود برای شرکت در جشنواه فیلم فجر خبر داد.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا افزود: تقاضای حضور در جشنواره را به طور رسمی اعلام می‌کنیم و این تقاضا را به دبیرخانه جشنواره هم ارائه کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: اعضای هیأت انتخاب جشنواره فیلم ما را به طور سه بعدی دیده‌اند و در حال حاضر منتظر نظر نهایی برگزارکنندگان جشنواره هستیم.

این تهیه‌کننده سینما خاطر نشان کرد: فیلم ما یک کار سه بعدی است که از نظر تکنیکی با آثار جهانی برابری می‌کند و امیدواریم امکان نمایش در جشنواره فیلم فجر را پیدا کند.

احمدی که پیش‌تر از اکران این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان همدان انصراف داده بود، یادآور شد: از آنجا که سینماهای همدان امکان نمایش این فیلم را به صورت سه بعدی نداشتند، از شرکت در جشنواره کودک و نوجوان صرف‌نظر کردیم، اما امیدوارم با توجه به اینکه در تهران این فیلم را می‌توان نمایش داد، بتوانیم آن را در جشنواره فیلم فجر اکران کنیم.

به گفته او، این فیلم در پردیس‌های سینمایی کورش، آزادی، چهارسو و سینما فرهنگ، ایوان شمس و سینما هویزه مشهد امکان نمایش دارد.

به گزارش ایسنا، در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» به کارگردانی سیدرضا خطیبی، آمده است: «در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند. بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می‌گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.»

بازیگران این فیلم عبارتند از :علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری، سوده محمدعلیپور و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.