جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

کار زیبای "سریال کیمیا" در تلویزیون + عکس

ابنا: «حجت‌الاسلام محمدرضا زائری» یکی از تازه ترین پست هایش در اینستاگرام را به سکانس چادری شدن کیمیا اختصاص داد.

این کارشناس دینی که به دلیل نظراتش در "مخالفت با حجاب اجباری" بحث آفرین شده بود، تصویری از سکانس چادری شدن کیمیا منتشر کرد و به نکات مهمی درباره آن اشاره کرد.
 

کار زیبای


وی درباره سکانس انتخاب پوشش چادر به وسیله کیمیا، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"سکانس انتخاب پوشش چادر در مجموعه تلویزیونی کیمیا بسیار خوب و زیبا بود. انتخابی کاملا اختیاری و شخصی که کاملا باورپذیر و منطقی به نظر می رسید و هوشمندانه بعد از هشتادوپنج قسمت و همزمان با بازگشت برادر آزاده کیمیا رخ داد.

این تصمیم در خلوت و تنهایی زن و با رجوع زن به یادگاری عزیز که در کمد مانده بود، شکل گرفت، با تعبیری کاملا عاطفی از "احساس قرار گرفتن در آغوش حمایت مادر" و کادربندی زیبای نمای روبرو و احاطه تصویر توسط چادر مشکی و بدون این که بعد از پوشیدن چادر شاهد برخورد اغراق آمیز و ستایش شعاری از سوی خانواده باشیم.

باید اعتراف کرد هنوز تا رسیدن به بیان هنرمندانه در تبیین حجاب خیلی فاصله داریم ولی همین قدر کار درست رسانه ای هم از صداوسیمایی که خود طی سالها بزرگترین قدم ها را در تخریب مفهوم حجاب برداشته تحسین برانگیز و ستودنی است و علیرغم همه ایرادهایی که به سریال کیمیا هست باید این نکات را قدر دانست".

نظرات

  • محمد ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۲
    5 0
    اتفاقا خیلی هم بد بود مگه آأم باید به خاطر مامانش چادر سرش کنه؟؟؟؟؟؟اگه مامانش مانتو بهش هدیه داده بود دیگه چادری نمی شد؟؟؟؟من هنوز دارم به این فکر می کنم که کیمیا چه جوری بدون اجازه پدرش عقد کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۱
    0 2
    از عوامل مومن سریال مخصوصا آقای شفیعی سپاسگذارم ولی یادمان باشد کیمیا وقتی مطلقه شد چادری شد واین زیبا نبود
  • ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۷
    3 0
    اینکه بدون اجازه پدرش عقد کرد قشنگ بود؟اصلا مگه میشه گواهی فوت مگه داشتن؟اصلا همه میگفتن فرخ مرده وفقط کیمیا و مامانش مطمئن بودند که فرخ زندست ولی صبر نکردن و عقد کردن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.