جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

در آستانه فجر سی و چهارم عنوان شد؛

کشاورز: جشنواره فیلم فجر «سال نو» سینمای ایران است/آرزو دارم آثار از سال قبل بهتر باشد

محمدعلی کشاورز*

سینماپرس: محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران همزمان با آغاز ماه بهمن از جشنواره فیلم فجر به عنوان سالنوی سینمای ایران یاد کرد و گفت: امیدوارم سینمای ایران به جایگاهی که استحقاقش را دارد دست پیدا کند و ما بتوانیم شاهد رشد و بالندگی هنر هفتم در کشورمان باشیم.

بازیگر سریال محبوب «پدر سالار» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی کشور است و سال نوی سینمای ما محسوب می شود. به همین علت آرزومندم این شروع تازه منجر به ساخت و تولید آثاری شود که به مراتب بهتر از سال های قبل باشند و بتوانند موجبات رشد و ارتقای فرهنگ و هنر را در میهن مان فراهم سازند.

کشاورز ادامه داد: در سال جدید سینمای ایران، آرزومندم که تمامی هنرمندان در هر زمینه و جایگاهی که هستند با یکدیگر رفیق و دوست باقی بمانند و هر کاری که انجام می دهند تنها برای رشد و اعتلای هنر مملکت باشد. از سوی دیگر امیدوارم مسئولان و مدیران هم بیش از گذشته به هنرمندان عرصه سینما و خصوصاً تئاتر رسیدگی و تلاش نمایند تا زمینه برای حضور هنرمندان و جوانان مستعد فراهم شود.

بازیگر فیلم سینمایی «مادر» در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: برای تمامی هنرمندان خوب ایران زمین و همکاران گرانقدرم در سال جدید سینمایی آرزوی سلامتی و شادکامی دارم و از همین طریق به یکایک این عزیزان عرض سلام و خسته نباشید دارم.

گفتنی است؛ محمدعلی کشاورز زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ اصفهان و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است. وی دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است و تاکنون در سریال های مطرحی همچون «هزاردستان»، «سربداران»، «سلطان و شبان»، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و ... به نقش آفرینی پرداخته است. این بازیگر برجسته تاکنون در ده ها فیلم سینمایی برجسته نیز حضوری چشمگیر داشته است.

نظرات

  • محمد ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۴
    0 0
    استاد زنده باشید...
  • ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۱
    0 0
    استاد ، جای شما اساتید خیلی خالیه . خیلی وقته سینما رو به گند کشیدند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.