سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

آخرین وضعیت بیماری یک هنرمند از زبان همسرش

تحرّک دست و پای «سلحشور» از کار افتاده است/ امیدمان به خداست و دعای مردم

فرج الله سلحشور

سینماپرس: فرج الله سلحشور کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون که از روز پنجشنبه به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان بقیه الله بستری شده به دلیل تشدید بیماری سرطان از قدرت تحرک بدنی برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار سینماپرس همسر فرج الله سلحشور در گفتگوی کوتاه تلفنی با ما اظهار داشت: روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه مشکل تنفسی شدیدی برای ایشان به وجود آمد که ما ایشان را فوراً به بیمارستان انتقال دادیم و پزشکان دستور بستری در بخش «آی سی یو» را صادر کردند. در حال حاضر ایشان تنها با کمک دستگاه تنفس می کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه علیرغم گذشت نزدیک به یک هفته از زمان بستری شدن ایشان در بیمارستان، هنوز وضعیت شان مشخص نیست و پزشکان تنها به ما می گویند که باید صبر داشته باشید و هیچ زمانی را برای اعلام بهبودی ایشان به ما اعلام نکرده اند.

همسر این کارگردان خاطرنشان کرد: البته با همه این اوصاف الحمدلله آقای سلحشور در حال حاضر قادر به شناسایی نزدیکان و اطرافیان شان هستند اما به دلیل مشکلات شدید تنفسی نمی توانند دست و پای خود را حرکت دهند.

وی در خاتمه افزود: آقای سلحشور ممنوع الملاقات نیستند و ملاقات کنندگان می توانند ایشان را از پشت شیشه های «آی سی یو» ملاقات نمایند. با این حال من از تمامی مردم می خواهم که برای شفای عاجل این هنرمند باسابقه دعا کنند و چشم امیدمان به خدواند متعال است.

گفتنی است؛ فرج الله سلحشور سال ۱۳۳۱ در شهر قزوین دیده به جهان گشود و در فیلم ها و سریال های متعددی به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر حضور داشت. سریال تلویزیونی مردان آنجلس و زندگی حضرت یوسف از جمله مجموعههای تلویزیونی است که در سراسر دنیا از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.