جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

محسنی نسب به سینماپرس خبر داد:

اولین بازی جدی «علی صادقی» همراه با ستاره سینمای اوکراین/«به دنبال بهاران» هفته دیگر کلید می خورد

محسن محسنی نسب*

سینماپرس: محسن محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما از تولید جدیدترین اثر سینمایی خود با عنوان «به دنبال بهاران» خبر داد و گفت: این فیلم سینمایی ۱۰ بهمن ماه در کشور ارمنستان جلوی دوربین می رود و تمامی تلاش ما بر این است که این اثر را برای رونمایی در جشنواره بین المللی فیلم فجر در اردیبهشت ماه سال آتی آماده کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «یاس های وحشی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: به دنبال بهاران در واقع یک اثر سینمایی بین المللی محسوب می شود که داستان آن در ۴ کشور بلغارستان، ارمنستان، اوکراین و ترکیه روایت شده و برخلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها هیچ یک از کشورهای عربی جزو لوکیشن های این فیلم سینمایی نیستند.

وی ادامه داد: این اثر سینمایی داستان زندگی پسر جوانی به نام صدرا است که در شهر ایروان ارمنستان زندگی می کند و خواهر او بهاران در دانشگاه قبول شده و قصد عزیمت به این کشور را دارد اما قبل از اینکه به ایروان برسد توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده و صدرا در پی یافتن خواهرش سفرهای دور و درازی را آغاز می کند که این وقایع داستان و خط اصلی فیلم را تشکیل می دهند.

محسنی نسب خاطرنشان کرد: علی صادقی قرار است در این اثر سینمایی اولین نقش جدی خود را در سینما ایفا کند و من اطمینان دارم که بازی او در این فیلم بسیار برای مخاطبان قابل توجه خواهد بود.

وی در عین حال توضیح داد: من پیش از این هم در آثاری که تهیه کنندگی و کارگردانی آن ها را بر عهده داشتم از بازیگران سینمای طنز مانند سعید آقاخانی و نصرالله رادش برای ایفای نقش های جدی بهره بردم که خوشبختانه همیشه بازخوردهایی خوبی از انتخاب هایم گرفته ام.

این فیلمساز افزود: علاوه بر علی صادقی، دایانا مالنکو ستاره سینمای اوکراین و ارمنستان نیز در این فیلم سینمایی یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند و بنا به برنامه ریزی های انجام شده ما در ۷۰ روز و ۴۵ جلسه مفید فیلمبرداری این اثر سینمایی را به پایان خواهیم رساند.

کارگردان فیلم سینمایی «شانه دوست» ادامه داد: بعد از فیلمبرداری در ارمنستان راهی اوکراین و بلغارستان می شویم و بخش های ترکیه را نیز در کشور ارمنستان بازسازی می کنیم؛ یکی از دلایل اصلی این امر هم عدم ارتباط دیپلماتیک میان کشورهای ترکیه و ارمنستان است و ما برای اینکه گروه با مشکل مواجه نشوند این کار را انجام خواهیم داد.

وی سپس از عوامل اصلی این فیلم سینمایی نام برد و گفت: منصور عبدرضایی (مدیر فیلمبرداری)، علی مربی (طراح صحنه و لباس)، محمد ذوقی (طراح چهره پردازی)، غزل معصومی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، سهراب میرسپاسی (تدوین) و... از جمله افرادی هستند که مرا برای تولید این اثر سینمایی یاری می دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.