سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

وقتی "خمسه"، محمدرضا گلزار می‌شود!

علیرضا خمسه در هفتمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

ایسنا: فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سیدرضا خطیبی در یک نمایشی خصوصی به روی پرده رفت.

این فیلم که با همکاری فرانسوی‌ها آماده شده است، شامگاه ۵ بهمن ماه در پردیس سینمایی «کوروش» به نمایش درآمد.

پیش از آغاز فیلم، محمد احمدی تهیه‌کننده این فیلم ضمن تسلیت درگذشت یدالله نجفی از حاضران خواست به احترام او یک دقیقه سکوت کنند.

این تهیه‌کننده با تقدیر از عوامل فیلم «جنجال در عروسی» گفت: ساخت این فیلم کار آسانی نبود و همه کار در شب انجام شد و گروه زحمات زیادی را متحمل شدند.

علیرضا خمسه بازیگر این فیلم هم با اشاره به همکاری فرانسوی‌ها در ساخت این فیلم سه بعدی اظهار کرد: امیدوارم حاصل فیلم برای کودکان متفاوت باشد. در این حوزه قبلا تجربه ناقصی شده است و این تجربه کامل با کمک فرانسوی‌ها انجام شد.

وی افزود: من را تاکنون یک بعدی و دو بعدی دیده‌اید و برای اولین بار سه بعدی می‌بینید که بسیار متفاوت است و چیزی در مایه‌های محمدرضا گلزار خواهم بود!

میرطاهر مظلومی و مرتضی ضرابی دیگر بازیگران این فیلم هم از زحمات عوامل فیلم خصوصا تهیه‌کننده کار قدردانی کردند و حضور در این فیلم را تجربه شیرینی دانستند.

در نمایش خصوصی این فیلم محمدرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و سینماگرانی چون علی غفاری و جلال فاطمی حضور داشتند.

در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» به کارگردانی سیدرضا خطیبی، آمده است: «در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند. بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می‌گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.»

بازیگران این فیلم عبارتند از :علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری، سوده محمدعلیپور و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.