دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

فیلمی کارگردانی داریوش یاری

«یونس» به مقصد خود در راه آهن رسید

فیلم تلویزیونی یونس

سینماپرس: پروژه تلویزیونی «یونس» که در محله امامزاده یحیی شروع به کار کرده بود در میدان راه آهن به تصویر برداری خود پایان داد.

به گزارش سینماپرس، پروژه تلویزیونی «یونس» محصول گروه فیلم های تلویزیونی مرکز امور نمایشی سیما که در محله امامزاده یحیی شروع به کار کرده بود در میدان راه آهن به تصویربرداری خود پایان داد.

این تله فیلم به تهیه کنندگی علیرضا ابوالقاسمی نژاد و کارگردانی داریوش یاری در دست تولید است.

مریم بوبانی، فرزین صابونی، علی سلیمانی، حشمت آرمیده و بازیگران نوجوان مهدی مهاجری و پوریا ایمانی از جمله ایفاگران نقش های این تله فیلم هستند ضمن اینکه بهار نوحیان و روح الله مهرابی نیز در این پروژه حضور دارند.

 قصه این تله فیلم درباره یونس نوجوانی پانزده ساله است که متوجه می‌شود برادرش با دروغ گفتن، شخصی به نام هاشم را راضی کرده تا پول زیادی به او قرض دهد و قول داده که پول را زود برگرداند. هاشم چند بار سراغ پولش می‌آید، اما برادر خودش را پنهان می‌کند.

یونس که می‌بیند دروغ برادرش دارد زندگی هاشم را ویران می‌کند، تمام حقیقت را می‌گوید. هاشم که همه چیز را فهمیده، سراغ نصیر می‌رود و با هم درگیر می‌شوند و حین درگیری هاشم کشته می‌شود. یونس تنها شاهد ماجراست. او باز هم بر سر دوراهی می‌ماند که آیا در دادگاه حقیقت را بگوید و برادرش را لو بدهد یا نه؟

 این تله فیلم اکنون توسط رضا بهارانگیز مراحل تدوین خود را پشت سر می گذارد تا آماده نمایش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.