جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

«پریا» در خیابان های تهران

سریال پریا

ایسنا: با ادامه تصویربرداری سریال تلویزیونی «پریا»، رامتین خداپناهی مقابل دوربین این سریال رفت تا ایفاء کننده یکی از نقش های اصلی باشد، او در این سریال، نقش همسر سابق «پریا» را ایفاء می کند.

تصویربرداری جدیدترین ساخته حسین سهیلی‌زاده برای شبکه سه سیما این روزها در لوکیشن خارجی (خیابان‌های تهران) ادامه دارد و «رامتین خداپناهی» جدیدترین بازیگری است که در این اثر ملودرام مقابل دوربین رفته است.

خداپناهی نقش همسر سابق لادن مستوفی شخصیت پریا را ایفاء می کند. این زوج، چند سال قبل با یکدیگر متارکه کرده‌اند و دو فرزند آنها، با پدرش زندگی می‌کند اما احساسات مادرانه پریا برای دیدن دوباره فرزندانش، ماجراهایی را در داستان شکل می‌دهد و باعث کشمکش دوباره او با همسر سابقش می شود.

فیلم نامه سریال نوشته «سعید فرهادی» است و «اسماعیل عفیفه» آن را تهیه می‌کند. شخصیت اصلی سریال زنی به نام پریا با بازی «لادن مستوفی» است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد.

در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید و روژان تقی زاده حضور دارند. این سریال با مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می‌شود و محصول مشترک «اداره کل نمایش سیما» و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.

تصویربرداری «پریا» برای پخش از شبکه سه سیما، از روز پانزده آبان مقابل دوربین «محمد افسری» آغاز شده و در ساخت آن این افراد مشارکت می‌کنند: «نعمت‌الله یمینی» مدیر تولید، «امیر زاغری» طراح صحنه، «پگاه تَرکی» طراح لباس، «سید جلال موسوی» طراح گریم، «مهدی آزادی» مدیر صدابرداری، «امیرسلیمانی» سرپرست و مدیر گروه برنامه ریزی، «امین محمودی» دستیار اول کارگردان، «مهین شهبازی» منشی صحنه، «مهدی پیله‌وریان» مدیر تدارکات، «هلیا رضایی» عکاس.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.