جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

در ادامه برخی بی نظمی های برج میلاد

نشست نقد و بررسی «لانتوری» با ۷۵ دقیقه تاخیر برگزار شد

فجر34

سینماپرس:نشست خبری فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان با تاخیری حدودا دو ساعته در محل برج میلاد برگزار شد و اکثر خبرنگاران از پوشش این نشست امتناع کردند.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری فیلم های «نفس»، «متولد ۶۵»، «زاپاس» و «لانتوری» امروز جمعه ۱۶ بهمن به ترتیب در برج میلاد برگزار شد.

نشست فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار امروز با نیم ساعت تاخیر ۱۰:۳۰ صبح برگزار و بعد از آن دو نشست خبری بعدی بدون تاخیر و در مدت زمانی کوتاهی با حضور عوامل فیلم انجام شد.

با پایان نشست خبری فیلم «زاپاس» در ساعت ۱۲ قرار بود نشست «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان نیز با فاصله اندکی برگزار شود. این درحالی بود که عوامل این فیلم از جمله دو بازیگر اصلی آن نوید محمدزاده و باران کوثری در سالن حضور داشتند و تنها کارگردان در محل برج میلاد حضور نداشت.

با تاخیر در برگزاری نشست فیلم «لانتوری» اصحاب رسانه و اهالی مطبوعات محل برگزاری نشست را ترک کردند و بعد از حضور درمیشیان به محل برج میلاد در ساعت ۱۴:۱۵، خبرنگاران از حضور در این نشست ممانعت کردند.

بعد از ممانعت اولیه خبرنگاران، رضا درستکار مسئول برگزاری نشست های خبری جشنواره فیلم فجر از خبرنگاران عذرخواهی کرد و از آنها دعوت کرد تا در نشست حضور پیدا کنند. همچنین درمیشیان نیز از تاخیر خود در نشست خبری فیلم عذرخواهی کرد و آن را به دلیل مشکل بیماری یکی از بستگان خود دانسته بود.

اهالی مطبوعات به احترام رضا درستکار در محل برگزاری نشست حاضر شدند اما اغلب آنها این نشست را پوشش ندادند.

این نشست بعد از حدود ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.