چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

کارگردان «جشن تولد»: عنایت حضرت زهرا بالاتر از سیمرغ است

عباس لاجوردی در نشست خبری فیلم سینمایی«جشن تولد»

مهر: عباس لاجوردی کارگردان فیلم «جشن تولد» به حضور خانواده های شهدای حرم در زمان نمایش فیلمش در پردیس ملت اشاره و بیان کرد که می خواهد فیلمش را با حضور آنها متبرک کند.

عباس لاجوردی کارگردان فیلم «جشن تولد» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فیلم خود که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، گفت: تاکنون استقبال خوبی از طرف مردم و مسئولان فرهنگی از فیلم داشته ایم و من راضی هستم.

وی با اشاره به مراسم فرش قرمز امروز ۲۱ بهمن در پردیس ملت بیان کرد: امروز ساعت ۱۶:۳۰ قرار است تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم طبق ظرفیتی که به ما تعلق گرفته است برای نمایش فیلم حضور یابند که از میان آنها می توان به خانواده حجت الاسلام شهید علی تمام زاده اشاره کرد و ما دوست داشتیم که امروز فیلممان را با حضور آنها متبرک کنیم.

کارگردان فیلم «جشن تولد» که فیلمش در هیچ بخشی از جشنواره فیلم فجر نامزد نشده است، بیان کرد: عده ای از من می پرسند که چه احساسی در این باره دارم و من هم می گویم که جایزه سیمرغ را قبلا گرفته ام. همین که حضرت زینب (س) ما را انتخاب کرد یعنی سیمرغمان را گرفته ایم.

وی در پایان با اشاره به شرایط سخت ساخت این فیلم گفت: داخل حرم حضرت زینب (س) حتی اجازه ورود موبایل را هم نمی دهند اما ما توانستیم فیلم خود را در آنجا بسازیم و حتی تصاویر «هلی شات» هم از حرم ایشان گرفته ایم و این برای من بزرگترین سیمرغ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.