چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

«بیمار استاندارد» سریال نوروزی شبکه سه شد

سریال بیمار استاندارد

سینماپرس: «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی به عنوان سریال نوروزی شبکه سه انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس، امین صدیقی رییس مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی و سید غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه صبح امروز ۲۱ بهمن‌ماه با حضور در لوکیشن سریال «بیمار استاندارد» در کلینیک درمانی ولنجک از پشت صحنه این سریال بازدید کردند.

امین صدیقی با اشاره به قصه سریال «بیمار استاندارد» و تعدد بازیگران و لوکیشن ها اظهار کرد: فیلمنامه کامل نقش مؤثری در سرعت توأم با کیفیت تصویربرداری این سریال دارد.

میرحسینی مدیر شبکه سه نیز عنوان کرد: سعید آقاخانی و مخاطبان شبکه سه با هم آشنا هستند و امیدواریم بیمار استاندارد رضایت مخاطبان شبکه سه را همراه داشته باشد.

آقاخانی نیز از ترکیب متفاوت بازیگران سینما و تلویزیون در این سریال یاد کرد و گفت: به دلیل اینکه کارگردانی با این حجم و ترکیب متفاوت بازیگران، سنگین است، ترجیح می دهم بازی پررنگی نداشته باشم.

تصویربرداری «بیمار استاندارد» که امروز هفدهمین جلسه آن با حضور بابک حمیدیان، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، امیر غفارمنش، افسانه ناصری، سیروس میمنت و فریبا همراه بود، توسط فرشاد گل سفیدی انجام می شود و تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری این سریال به اتمام رسیده است.

بازیگران این سریال عبارتند از: بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود، حسین محب اهری در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب، علیرضا خمسه در نقش نصرت، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، عزت الله مهرآوران در نقش پدر بهنام، فریبا جدی کار در نقش مادر بهنام، افسانه چهره آزاد در نقش شهرناز ، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود، امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، افشین سنگ چاپ در نقش مراد، علیرضا استادی در نقش جلال، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، مونا کرمی در نقش سحر، سید علیرضا بنی هاشمی در نقش بیژن، بیژن سراجی در نقش خلیل، علی میلانی در نقش اسماعیلی و...

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.

سریال «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه سه سیما در نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.