یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

برای تولید یک برنامه شاد ترکیبی

بازیگر «بچه های آسمان» مجیدی، تهیه کننده تلویزیون شد

میرفرخ هاشمیان-بچه های آسمان

سینماپرس: فرخ هاشمیان بازیگر فیلم سینمایی «بچه های آسمان» در رابطه با جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی و برای اولین بار تهیه کنندگی یک برنامه شاد ترکیبی برای پخش در شبکه «نسیم» در ایام نوروز ۹۵ را بر عهده گرفته ام.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: اصل این برنامه ترکیبی بر پایه مسابقه می گذرد و ما در نظر داریم تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح و نام آشنا در رشته های مختلف را برای حضور در این مسابقه دعوت کنیم که قطعاً می تواند برای مخاطبان دارای جذابیت های بسیاری باشد.

هاشمیان ادامه داد: طرح این برنامه ترکیبی را مدت ها قبل به دو شبکه «ورزش» و «نسیم» ارائه دادیم که پس از موافقت و تصویب طرح این روزها وارد مرحله پیش تولید این مسابقه شده ایم و تصویربرداری این برنامه ظرف ۱۰ روز آینده آغاز می شود و حدود یک ماه هم برای ضبط آن برنامه ریزی کرده ایم.

این بازیگر سپس با بیان اینکه به دلیل عدم انعقاد قرارداد با چهره های مطرح هنری و ورزشی نمی توانم نامی از افراد حاضر در این برنامه را ذکر کنم اظهار داشت: تنها می توانم به ذکر این نکته بسنده کنم که تاکنون در تلویزیون ایران در هیچ برنامه ای شاهد حضور این تعداد چهره های مطرح نبوده ایم و این اتفاق نویی است که در این برنامه ترکیبی رخ داده است.

وی افزود: هنوز هیچ عنوانی برای این برنامه در نظر نگرفته ایم اما آیتم های برنامه کاملاً مشخص شده و ما در بخش مسابقه که هیجان بسیاری دارد شاهد مسابقه پرسش و پاسخ، یافتن گنجینه و امثالهم خواهیم بود.

هاشمیان سپس در رابطه با جدیدترین فعالیت های بازیگری خود اظهار داشت: به تازگی بازی در فیلم «آخر خط» به کارگردانی رحیم بهبودی فر را به پایان رسانده ام؛ داستان این فیلم از دل جامعه بیرون آمده و شخصیت هایی در این فیلم حضور دارند که مخاطبان به راحتی می توانند با آن ها احساس همذات پنداری کنند.

وی در خاتمه متذکر شد: من در این فیلم نقش یک لات خلافکار را بازی می کنم که همراه با دو نفر دیگر که یکی از نقش ها را علی انصاریان بازی می کند یک تیم بزهکاری تشکیل داده اند و بعد از انجام چند عمل خلافکارانه در دام پلیس گرفتار می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.