دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

پاکروان: «نیمه شب اتفاق افتاد» عید فطر روی پرده خواهد رفت/ برای مردم فیلم می‌سازم نه جشنواره‌ها!

تینا پاکروان در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: تینا پاکروان که با فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشت گفت: تمامی تلاش خود را می کنم تا این فیلم در عید سعید فطر روی پرده سینماها برود.

کارگردان فیلم سینمایی «خانوم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه افزود: خوشبختانه استقبال پخش کنندگان از این اثر سینمایی بسیار بالا بود و پیشنهادهای زیادی برای پخش به من داده شد که در حال مطالعه و بررسی پیشنهادات هستم.

وی اظهارداشت: «نیمه شب اتفاق افتاد» فیلمی خانوادگی است که می تواند مخاطبان خود را از همه طیف ها و سنین به سوی خود جذب کند؛ از این رو بهترین زمان اکران برای این اثر سینمایی در فصل تابستان و بعد از ایام امتحانات مدارس و اتمام ماه مبارک رمضان است و من امیدوارم که شرایطی فراهم شود تا جدیدترین فیلمم در این زمان روی پرده برود.

وی در پاسخ به این سوأل که چرا اکران نوروزی را برای فیلمش در نظر نگرفته است اظهار داشت: عید نوروز زمان شلوغی سینماها است و اصولاً فیلم های جنجالی در این زمان روی پرده می روند و از جایی که «نیمه شب اتفاق افتاد» فیلم جنجالی نیست، بهتر است جا را برای آثاری که در مطبوعات و رسانه ها جنجال داشته اند باز بگذارد! من این روزها با پخش کننده ها در حال مذاکره هستم و این شرط را برای آن ها گذاشته ام که در صورت پخش فیلم در عید فطر با آن ها قرارداد امضا خواهم کرد. شاید هم تا پایان هفته جاری با یکی از پخش کننده ها قرارداد امضا کنم.

پاکروان در همین رابطه افزود: «نیمه شب اتفاق افتاد» فضایی دارد که می تواند عموم افراد جامعه را به سوی خود جذب کند؛ من همواره برای مردم فیلم می سازم و به جشنواره ها فکر نمی کنم و برایم اهمیتی ندارد که این فیلم در جشنواره چندان مورد توجه هیأت داوران جشنواره قرار نگرفت؛ آنچه برای من حائز اهمیت است اینکه این اثر سینمایی توانست با مخاطبان عام در سینماهای مردمی و همچنین اهالی رسانه و منتقدان سینما ارتباط برقرار کند.

این کارگردان سپس در پاسخ به این سوأل که با توجه با بازخوردهای فیلم در ایام جشنواره فجر آیا تغییری در «نیمه شب اتفاق افتاد» حاصل می شود گفت: خوشبختانه این فیلم ریتم مناسب و قابل قبولی دارد و من کسی را ندیدم که هنگام تماشای این فیلم احساس کسالت و ناخوشایندی کند. از این رو همان نسخه به نمایش درآمده در ایام جشنواره را بدون هیچ تغییری به اکران عمومی می رسانیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» در خاتمه این گفتگو متذکر شد: «نیمه شب اتفاق افتاد» فیلمی است که هیچ نگرانی و دغدغه ای بابت بازگشت سرمایه اش ندارم و مطمئن هستم که اکران خوبی را تجربه خواهد کرد؛ این در حالی است که متأسفانه بسیاری از آثار سینمای اجتماعی این روزها با شکست در گیشه مواجه می شوند و مردم بیشتر نسبت به تماشای فیلم های کمدی گرایش دارند.

گفتنی است؛ حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی، فرناز زوفا، دینا آبرون، علی تاجیک، محمد فیروزبخت، مهراب رضایی و شقایق فراهانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«نیمه شب اتفاق افتاد» داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزا است و تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی آن را تهیه کرده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: تینا پاکروان، تهیه کنندگان: تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، فیلمنامه :طلا معتضدی، تدوین: بهزاد مصلح، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجتبی وحیدی، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، طراح چهره پردازی: پرستو معینی، صدابردار: امین میرشکاری، فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، نورپرداز: داود محمدی، عکاس: احمدرضا شجاعی، مشاور رسانه‌ای : آیدا اورنگ، روابط مجازی: آریان امیرخان، منشی صحنه :سحر عقیقی، تصویر بردار پشت صحنه: معصومه صالح بیگی، مدیر تولید: مهدی چراغی، مدیر تدارکات: حامد آزادی، دستیار دو کارگردان: رضا عزیزی، مدیر صحنه: فروغ شاهسوند، دستیار صحنه و لباس: جواد فاضل، وحیده حیدری، دستیار اول فیلمبردار: اکبر مشکینی، گروه فیلمبرداری: فرزاد نه کاخ، سید ناصر میر خانی، امیر ساکی، امید کاییدی شادگان، مسئول دوربین: هومن سعیدی، دستیار صدا: کیومرث سبحانی، مجریان گریم: محمدرضا میر باقری، ساناز سرمدی، دستیار تدارکات: سعید آزادی، محمدرضا عیوضی، محسن حاج نبی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.