یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

محسن تنابنده تنها بازیگر قطعی «سنگ پا»

محسن تنابنده در مراسم تقدیر از عوامل سریال پایتخت 3

باشگاه خبرنگاران جوان: خشایار الوند می‌گوید تا زمانی که بازیگری قرارداد نبندد و حضورش در کار قطعی نشود، نمی‌توان نامی از او برد.

خشایار الوند نویسنده مجموعه تلویزیونی «سنگ‌پا» در خصوص آخرین اطلاعات این مجموعه گفت: «هم اکنون در حال بازنویسی شش قسمت نوشته شده هستیم. قسمت‌های نوشته‌شده را می‌خوانیم و تغییرات لازم را در آن اعمال می‌کنیم تا در بهترین حالت ممکن کار را جمع کنیم. به طور کل بازنویسی شش قسمت به پایان رسیده است.»

وی بیان کرد: «مجموعه تلویزیونی «سنگ‌پا» دارای خط اصلی خود است. در واقع برای بهتر شدن متن قسمت‌ها اضافه یا کم می‌شود. این مجموعه به شکلی فانتزی کار می‌شود. بنابراین اصول و قواعد خاصی برای تخیل ندارد؛ اما باید تاکید کنم که موارد شوخی‌ها و موقعیت‌های جدید را در کار شاهد هستیم.»

وی تصریح کرد: «با توجه به اینکه فضای کار فضایی فانتزی است، اما به شکل ماورایی نخواهد بود. ما لحن خود را در قصه حفظ می‌کنیم. بی‌شک در این ژانر فانتزی هم صحنه‌ها و بازی‌ها به صورت رئال هستند.»

الوند در مورد حضور بازیگران و قطعی شدن تعدادی از آن‌ها بیان کرد: «تا به اینجا حضور آقای محسن تنابنده به عنوان بازیگر نقش «داوود» قطعی شده است. البته برای اطلاع از حضور بازیگران باید با تهیه‌کننده و کارگردان کار صحبت کرد. در حال حاضر کاندیداهایی برای نقش‌ها وجود دارد. اما تا حضور بازیگر مسجل نشود و قراردادی بسته نشود، نمی‌توانم اسمی از بازیگر خاصی ببرم.»

وی گفت: «به هر حال هنگام نوشتن داستان، نویسنده به گزینه‌های مطلوب فکر می‌کند که اگر فلان بازیگر نقش را بازی کند، خوب است. اما تمام این موارد باید قطعی شوند.»

نویسنده مجموعه «پایتخت» عنوان کرد: «مجموعه «سنگ‌پا» کار شیرینی است. ما اصرار نداریم که موقعیت خنده‌دار بسازیم و خیلی به دنبال خنداندن مردم نیستیم.»

وی در پایان بیان کرد: «مجموعه «سنگ‌پا» در تهران اتفاق می‌افتد. اسم مجموعه نیز تا کنون همین عنوان است و تغییری نکرده است.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.