دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

لشکری پور خبرداد:

۵۰۰ میلیون تومان فروش «بادیگارد» قبل از اکران نوروزی

بادیگارد

سینماپرس: اکران عمومی فیلم سینمایی «بادیگارد» از چهارشنبه ۲۶ اسفندماه شروع می‌شوداما این فیلم بعد از ایام جشنواره فیلم فجر در دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف به نمایش در امد و پژمان لشکری‌پور مجری طرح می‌گوید که تا به امروز توانسته به فروش ۵۰۰ میلیون تومانی برسد.

به گزارش سینماپرس، پژمان لشکری‌پور مجری طرح فیلم سینمایی «بادیگارد» در مورد  آخرین وضعیت سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم در تهران و سایر استان‌ها گفت: فیلم سینمایی «بادیگارد» بنابر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوبت اول اکران نوروزی از روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ۹۴ به اکران عمومی در خواهد آمد. نمایش عمومی فیلم با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ سالن در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود. در تهران فیلم به سرگروهی سینما استقلال به نمایش درخواهد آمد و بیش از ۲۵ سالن نمایش در پردیس‌ها و سایر سالن‌های سینما در اقصی‌نقاط شهر تهران به اکران “بادیگارد” خواهند پرداخت.

وی افزود: «بادیگارد» در تمامی مراکز استان‌ها اکران خواهد شد و تلاش نموده‌ایم تا فیلم در سایر شهرهای بزرگ استان‌ها نیز به نمایش درآید که به طور مثال می‌توان به شهرهایی مثل کاشان، نیشابور، رفسنجان، بابلسر، جهرم و … اشاره کرد که البته در این زمینه سایت و سایر رسانه‌های مجازی شرکت فیلمیران به اطلاع‌رسانی خواهند پرداخت و سینماهای نمایش‌دهنده فیلم را معرفی خواهند نمود و مخاطبان محترم در شهرهای مختلف می‌توانند از این طریق از وضعیت اکران «بادیگارد» در شهر یا شهرستان خود اطلاع حاصل نمایند.

لشکری‌پور در خصوص وضعیت اکران‌های ویژه و دانشگاهی «بادیگارد» خاطرنشان کرد: آخرین اکران ویژه فیلم پیش از اکران عمومی دوشنبه ۲۴ اسفند ۹۴ در مجموعه فرهنگی سرچشمه (محل انفجار حزب جمهورى و مقتل شهدای هفتم‌تیر) برای اعضای مجمع عمومی این مجموعه خواهد بود. در این بازه زمانی حدود ۳۵ روزه پس از پایان جشنواره فجر تا پیش از آغاز اکران عمومی اکران‌های ویژه و دانشگاهی موفقی را پشت سر گذاشتیم و فیلم در دانشگاه‌های متعدد در سراسر کشور و همینطور نهادها و دوائر دولتی که خود متقاضی بودند به نمایش درآمد که از این طریق حدود یکصدهزار مخاطب جذب فیلم شدند که بنابر محاسبات گیشه رقمی بالغ بر پانصدمیلیون تومان درآمد فیلم از این محل می‌باشد که البته جزئیات این موضوع را آقای سرتیپی به عنوان مدیرعامل دفتر پخش “بادیگارد” اعلام خواهند کرد.

مجری طرح «بادیگارد» اضافه کرد:  اکران‌های دانشجویی در سال ۹۵ نیز ادامه خواهند داشت و بر اساس برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت سالن‌های موجود، “بادیگارد” در شهرهای فاقد سالن سینما نیز به نمایش درآید.

وی در مورد تبلیغات محیطی فیلم گفت: تبلیغات محیطی «بادیگارد» جهت اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبان از بامداد دوشنبه ۲۴ اسفند در شهر تهران آغاز می‌شود. شروع پخش تیزرهای تلویزیونی هم در برنامه نود در همین تاریخ خواهد بود. ۵ الی ۶ تیزر با زمان‌بندی‌های متفاوت برای پخش آماده شده که این تیزرها از شبکه‌های مختلف تلویزیون به رؤیت مخاطبان و علاقمندان خواهند رسید. همچنین اطلاع‌رسانی جهت معرفی فیلم از طریق زیرنویس‌های تلویزیونی نیز صورت می‌گیرد. کوشیده‌ایم تا از تمام ظرفیت‌های موجود تبلیغی در مقیاس حرفه‌ای بهره گیریم تا این فیلم به بهترین نحو در معرض تماشای مخاطبان و علاقمندان عزیز قرار گیرد. امیدواریم تا با اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و گسترده و همینطور نمایش فیلم در اقصی نقاط کشور عزیزمان اکران خوب و پرشوری در پیش داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.