دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

سریال جدید کارگردان «کیمیا» به دهکده المپیک رسید

مهر: تصویربرداری مجموعه مناسبتی «برادر» به کارگردانی جواد افشار این روزها در شهرک چشمه حوالی دهکده المپیک ادامه دارد.

جواد افشار کارگردان سریال «برادر» که قرار است ماه رمضان روی آنتن شبکه دو سیما برود گفت: تا کنون ۲۵ درصد کار تصویربرداری شده و این روزها در لوکیشن اصلی یعنی شهرک چشمه حوالی دهکده المپیک حضور داریم.

http://media.mehrnews.com/d/2016/02/24/4/2008250.jpg?ts=1458370831520

وی افزود: این لوکیشن منزل حاج کاظم با بازی حسن پورشیرازی است و علاوه بر او بازیگرانی چون سهیلا رضوی، پوریا پورسرخ و سوگل طهماسبی در این بخش بازی دارند. ضمن اینکه تا هفته آینده علاوه بر بازیگرانی که نامشان اعلام شد سه هنرمند دیگر نیز به جمع ما می پیوندند.

این کارگردان که سال گذشته مجموعه «کیمیا» را روی آنتن داشت، اظهار کرد: تصویربرداری ما در لوکیشن اصلی یعنی شهرک چشمه در دو بخش انجام شد. بخش اول در ابتدای کار تصویربرداری شد و سکناس های این خانه برای ۱۵ قسمت اول به اتمام رسید و این روزها بخش دوم را که مربوط به قسمت های ۱۵ تا ۳۰ است ضبط می کنیم.

سریال «برادر» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری ساخته می‌شود و بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، کاوه خداشناس، محمد رسول صفری، قدرت الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی تا کنون حضورشان به ثمر رسیده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.