شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

حضور فیتیله‌ای‌ها در تلویزیون ادامه‌دار است؟

فیتیله ای ها

ایسنا: حضور ادامه‌دار عموهای فیتیله‌ای در تلویزیون، منوط به تصویب طرح‌هایی است که از سوی این گروه برنامه‌ساز به شبکه اول سیما ارائه شده است.

«عموهای فیتیله‌ای» بعد از خلاصی از حاشیه‌ها، نوروز امسال توانستند با برنامه‌ای ویژه بزرگسالان به تلویزیون بازگردند که این برنامه چندی پیش با پخش پشت صحنه‌ها در شبکه اول سیما به پایان رسید.

تهیه کننده برنامه «هفت سین و بچین» که ویژه عید نوروز بود، به پایان رسید گفته است که برای ادامه حضور این هنرمندان در شبکه یک نیاز دارند که طرح‌هایشان به نتیجه برسد.

علیرضا آقایی توضیح داد: طرح‌هایی که به شبکه یک سیما ارائه داده‌ایم، اکنون به صورت مشارکتی در حال بررسی است. قرار است این طرح‌ها هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ برآوردی بررسی شوند و اگر به نتیجه‌ رسیدیم که طرح‌های ارائه‌شده منطبق با سیاست‌های شبکه یک است، حتما برای تولید اقدام خواهیم کرد.

 

چشمک فیتیله‌ای‌ها به شبکه مجازی

وی همچنین گفت: در حال حاضر مشغول تولید برنامه برای شبکه‌ کودک در فضای مجازی هستیم که قرار بود با عنوان «چشمک» از آن رونمایی شود. دوم اردیبهشت‌ ماه قرار است این شبکه با حضور ستاره‌هایی که بچه‌ها در حوزه کودک به آن‌ها علاقه‌مندند، افتتاح شود و از دوم اردیبهشت‌ ماه به بعد شبکه «چشمک» در دسترس همه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

او در پاسخ به اینکه آیا از سوی شبکه دو سیما پیشنهادی برای حضور عموهای فیتیله‌ای ارائه شده است؟ خاطرنشان کرد: فعلا با شبکه دو سیما در زمینه حضورمان تعاملی نداشته‌ایم و صحبتی هم در این زمینه نشده است.

تهیه‌کننده «فیتیله» در پایان ضمن تشکر از حمایت مخاطبان در ایام نوروز از برنامه «هفت سین و بچین» اظهار کرد: از همه مخاطبان عزیز که در طول ایام نوروز با «هفت سین و بچین» عموهای فیتیله‌ای همراه بودند، سپاسگزارم. امیدواریم باز هم فرصت اینکه مجددا برای مخاطبانمان برنامه تولید کنیم، پدید بیاید تا برایشان بهترین‌ها را تولید کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.