جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به کارگردانی داود بیدل

شروع تصویربرداری پنجمین اپیزود سریال «در قصه ها زندگی می کنند» در منطقه کن

در قصه ها زندگی میکنند

با پایان یافتن مراحل تصویربردرای چهارمین اپیزود سریال «در قصه ها زندگی می کنند»، پنجمین اپیزود این سریال در رستوراني در کن کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، مراحل تصویربرداری پنجمین اپیزود سریال «در قصه ها زندگی می کنند» به کارگردانی داوود بیدل صبح دیروز-پنجشنبه ۱ اردیبهشت ماه- در منطقه کن آغاز شد. در این جلسه از تصویربرداری این سریال اپیزودیک امیرمحمد زند در نقش امیر و شهرزاد کمال زاده در نقش ماهرخ مقابل دوربین به ایفای نقش پرداختند. این اپیزود از سریال «در قصه ها زندگی می کنند» داستان زنی را رویات می کند که صاحب فرزند نمی شود و از طرفی دچار سوتفاهماتی با همسر خود است. 
بهار ارجمند در نقش پرستار کرمیان، معصومه کریمی در نقش خانم قاضی از دیگر بازیگران اصلی این اپیزود از سریال «در قصه ها زندگی می کنند» هستند. ضبط تازه ترین اپیزود این سریال در مجموع ۱۰ جلسه تصویربرداری و طی ۸ روز آینده ادامه خواهد داشت. 
گفتنی است سریال «در قصه ها زندگی می کنند» به تهیه کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی در حال تولید است و برای پخش از شبکه آی فیلم سیما در نظر گرفته شده است. نگارش این سریال را نیز گروهی از نویسندگان برعهده دارند. 
همچنین در ساخت این سریال اپیزودیک که در ۲۰ قسمت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه ای تولید می شود، عوامل زیر همکاری می کنند: تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار تصویربردار: رامتین فروتن دستیاران صحنه: علی خزایی، مصطفی هادی و فرشاد رییسی، دستیاران لباس: زهرا موسوی و مهسا عباسی، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عكاس: هانیه رستمی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: شیما باقری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.