چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

بعد از حضور بی‌سر و صدای خواننده اسکورپیونز، گیتاریست مایکل جکسون به ایران می‌آید

صبا: براساس این گزارش،کریستف گودن از اعضای گروه مایکل جکسون خواننده مطرح آمریکا بود و تا به حال با گروه‌هایی همچون «گانزان روزز»، «مگادث»، «دریم تیاتر» نیز همکاری داشته است.

بعد از حضور بی سر و صدای کلاوس ماینه خواننده گروه سرشناس آلمانی «اسکورپیونز» در ایران، قرار است کارگاه آموزشی گیتار الکتریک توسط مدرس و نوازنده بین‌المللی کریستف گودن برگزار شود.علیرضا اشرف‌پور، نوازنده گیتار و آهنگساز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صبا اظهار داشت:کارگاه آموزشی گیتار الکتریک توسط کریستف گودن گیتاریست فرانسوی از پنجم تا هفتم خردادماه در تهران برگزار می‌شود.وی افزود:این دوره آموزشی که در سالن سرنا برگزار می‌شود به مدت سه روز از پنجم تا هفتم خرداد ماه با بیان مسایل فنی و تکنیکی درباره آموزش گیتار از سوی کریستوف گودن برگزار می‌شود.

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/2/7/1590162_880.jpg

اشرف‌پور خاطرنشان کرد: کلاس‌های این مدرس فرانسوی در هر جلسه به مدت سه ساعت برگزار شده و شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی در پایان کلاس موفق به اخذ گواهینامه شرکت در این کارگاه آموزشی خواهند شد.براساس این گزارش،کریستف گودن از اعضای گروه مایکل جکسون خواننده مطرح آمریکا بود و تا به حال با گروه‌هایی همچون «گانزان روزز»، «مگادث»، «دریم تیاتر» نیز همکاری داشته است.

کریستف گودین در انسی فرانسه به دنیا آمد . او با برخی از نوازندگان معروف، مانند گروه‌های «ران بامبل‌فوت تای»، «گانز اند رزز»، اندی تیمونز از گروه «دنجر، دنجر، ماتیاس الخوند از گروه «فریک کیچن»، کیکو لوریرو از گروه «انگرا ، مگادث»، گاتری گوان و.. همکاری کرده است.

گودین که یکی از اعضای گروه «مورگلبی» بود، در سال 2008 به همراه گروه «دریم تئاتر» و با حضور تونی لوین پروژه «لیکویید تنشن اکسپریمنت» را در ایالات متحده و در قالب دهمین سالگرد بزرگترین جشنواره پراگ؛ «نیرفست» اجرا کرد. وی همچنین با پل گیلبرت در کنسرت مستر بیگ، فرانک گمبل در کنسرت چیک کوریا، جنیفر باتن در کنسرت مایکل جکسون نواخته است.

به گزارش صبا، بعد از حضور بی سر و صدای کلاوس ماینه خواننده گروه سرشناس آلمانی «اسکورپیونز» در ایران،حضور گیتاریست مایکل جکسون و گروه «گانز ان روزز» دومین چهره مطرح موسیقی جهان در ایران در کمتر از یکماه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.