چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

چرا شهاب حسینی در کنار نیکی کریمی نماند؟!

شهاب حسینی در مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی

مهر: تبریزی با گفتن این که ممکن است بابک حمیدیان نیز در این فاز به پروژه اضافه شود،‌ادامه داد: گلچهره سجادیه هم به این سریال اضافه شده و البته نیکی کریمی به این دلیل که توانستیم با گریم چهره او را تغییر دهیم، هنوز حضور دارد.

کمال تبریزی اخیرا در گفت و گویی از تمام نکات تاریک و موضوعات سوال برانگیزی که درباره پروژه «سرزمین‌ کهن» وجود دارد، ابهام زدایی کرده است. یکی از آن نکات جایگزین شدن آرش مجیدی به جای شهاب حسینی در این سریال بود که برخی تصور می‌کردند به خاطر عدم توافق در مسائل مالی با حضور هم‌زمان شهاب در سریال «‌شهرزاد»‌است که تبریزی با پاسخی که در این زمینه داد، تمام این شبهه را رفع کرد و گفت زمانی که ما به فاز دوم سریال وارد شدیم طبیعتا بیشتر بازیگران به دلیل گذشت زمان و بالا رفتن سن و سال تغییر کردند؛ چون مقطع 10 تا 15 ساله از این زمان می‌گذشت. در فاز سوم هم همین اتفاق رخ می‌دهد خود ما هم دوست داشتیم که آقای شهاب حسینی در فاز سوم هم حضور داشته باشد با این حال چندین بازیگر دیگر هم در این فاز تغییر کردند،‌ سعید راد به جای فرهاد قائمیان آمد و پریوش نظریه به جای هنگامه قاضیانی بازی می‌کند.


تبریزی با گفتن این که ممکن است بابک حمیدیان نیز در این فاز به پروژه اضافه شود،‌ادامه داد: گلچهره سجادیه هم به این سریال اضافه شده و البته نیکی کریمی به این دلیل که توانستیم با گریم چهره او را تغییر دهیم، هنوز حضور دارد.

او اما روز گذشته درباره زمان احتمالی پخش این سریال به مهر گفت: این سریال حدود 20 قسمت است که ممکن است کم و زیاد هم بشود هر سه فاز این بار به دنبال هم پخش می‌شود و احتمال دارد از پاییز روی آنتن شبکه سه برود.

تبریزی نزدیک به آغاز سال جدید و در جریان جشنواره فجر،‌در گفت و گویی که با روزنامه « هفت صبح » داشت،‌درباره توقیف این سریال حرف‌هایی جنجالی زده بود.

« سرزمین کهن »‌ که به وقایع اجتماعی سیاسی در فاصله زمانی بین دهه 20 تا 50 می‌پردازد، ابتدا چند قسمت از شبکه یک سیما پخش شد و همان زمان با اصلاحاتی مواجه و بعد از چند قسمت پخش آن به دلیل دیالوگی که توهین به بختیاری‌ها تلقی شده بود،‌ متوقف شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.