جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

سینماپرس و گیشه سینماها

آخرین آمار فروش فیلم‌ها پس از ورود «اژدها»/ فروش خوب «بادیگارد» و «ابد و یک روز»

فیلم های اکران نوروز ۱۳۹۵

سینماپرس: هفته‌ی گذشته در حالی با اکران دو فیلم جدید به پایان رسید که این فیلم‌ها به دلیل کمبود سالن نتوانستند معادلات گیشه را چندان تغییر دهند.

به گزارش سینماپرس،از چهارشنبه  دو فیلم «اژدها وارد می‌شود» با 10 سالن سینما و «خنده‌های آتوسا» با هفت سالن، در حالی به چرخه‌ی اکران اضافه شدند که فیلم‌هایی که هفته‌ها از اکرانشان می‌گذرد، با حفظ کف فروش‌شان، همچنان اکثر سالن‌ها را در اختیار دارند.

فروش این فیلم «اژدها وارد می‌شود» در طول دو روز نمایش را حدود 70 میلیون تومان اعلام شد.

فروش فیلم «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی پس از شش هفته اکران در تهران با 12 سالن 950 میلیون تومان فروش داشته و در شهرهای دیگر نیز پس از چهار هفته نمایش با داشتن تنها 9 سالن 160 میلیون تومان فروخته و مجموع فروشش را به یک میلیارد و 110 میلیون تومان رسانده است.

«ابد و یک روز» نیز تا شب گذشته (پنجشنبه نهم اردیبهشت) به فروشی بالغ بر پنج میلیارد و 540 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم با گذشت 44 روز از آغاز اکران، این فیلم چهار میلیارد و 40 میلیون در تهران و یک میلیارد و 500 میلیون نیز در شهرهای دیگر فرش داشته است و هم اکنون نیز در 24 سینمای تهران و 25 سینمای سایر شهرستان‌ها در حال اکران است.

فروش «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا نیز به پنج میلیارد و 580 میلیون تومان رسید.

این فیلم هم پس از 44 روز نمایش در تهران، با در اختیار داشتن 27 سالن سینما سه میلیارد و 680 میلیون فروخته و در شهرهای دیگر هم با 50 سالن، یک میلیارد و 900 میلیون تومان فروش داشته است.

«من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی، مجموع فروش خود را به 13 میلیارد و 500 میلیون تومان رسانده است.

 «من سالوادور نیستم» با داشتن 30 سالن در تهران شش میلیارد و 900 میلیون تومان فروش داشته و در شهرستان‌های دیگر نیز با 60 سالن سینما، شش میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته است.

 فیلم «کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز به 550 میلیون تومان رسید.

«50 کیلو آلبالو» فیلم دیگری است که از نوروز در حال اکران است تا شب گذشته در 26 سینمای تهران پنج میلیارد و 570 میلیون و در 71 سینمای شهرهای دیگر سه میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته و مجموع فروشش به هشت میلیارد و 770 میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.