یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

پرده‌برداری از رازهای سه زن در یک تئاتر

ایسنا: نمایش «ناسور» به کارگردانی افسانه زمانی به زودی در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

زمانی درباره اجرای عمومی این نمایش که شهریورماه سال گذشته در جشنواره‌ی نمایش‌های آیینی و سنتی شرکت داشت، بیان کرد: «ناسور» با چند تغییر در گروه بازیگران از 19 اردیبهشت‌ماه تا تعطیلات نیمه‌ی خرداد در تالار حافظ اجرا می‌شود.

او گفت: «ناسور» برای من به عنوان کارگردان تجربه‌ی به کارگیری شیوه‌ی نمایش‌های آیینی و سنتی در قالب درام است و این که یک درام را با وجود داشتن قصه و ویژگی‌های نمایش کلاسیک،‌ با استفاده از مشخصه‌های نمایش آیینی و سنتی هم بتوان اجرا کرد.

به گفته‌ی زمانی؛ این نمایش از ساعت 19:30 و به مدت 80 دقیقه به صحنه می‌رود که البته تلاش می‌شود با توجه به گرایش و علاقه‌مندی مخاطبان امروزی نسبت به دیدن نمایش‌هایی با زمان کوتاهتر،‌ زمان این نمایش هم در حد ممکن کم باشد اگرچه شیوه اجرایی و داستان «ناسور» کشش لازم برای جذب تماشاگر تا انتهای کار را دارد.

به گزارش ایسنا، در «ناسور» نسیم ادبی،‌ رویا میرعلمی، گیتی قاسمی،‌ الهه شه‌پرست و علیرضا آرا بازی می‌کنند.

در این نمایش سه زن در عمارتی اعیانی، خاطرات روزهای رفته را مرور می‌کنند که به تدریج پرده از رازهایی برداشته می‌شود و ...

همچنین نویسنده این نمایش که توسط زمانی بازنویسی شده،‌ خیرالله تقیانی‌پور است و دیگر عوامل اجرایی آن هم عبارتند از : سینا ییلاق‌بیگی (طراح صحنه)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، ماریا حاجیها (طراح گریم) و عنایت خادم‌بشیری (آهنگساز).

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.