یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

مقصود جباری «آپاندیس» سینما را تا جشنواره حفظ می‌کند

آپاندیس

مشرق: جباری خاطر نشان کرد تا چند روز آینده دیگر مراحل فنی «آپاندیس» به اتمام می رسد. وی با بیان اینکه تاکنون از ماحصل این پروژه سینمایی رضایت خاطر دارد اظهار داشت: «آپاندیس» بر اساس اتفاقات واقعی جامعه ساخته شده و داستان این فیلم برشی از اتفاقاتی است که برای یک خانواده می افتد و وقایع اجتماعی روزی که در جامعه در حال وقوع است.

«آپاندیس» اولین فیلم بلند سینمایی حسین نمازی به تهیه کنندگی مقصود جباری با بازی امیرعلی دانایی و آنا نعمتی آخرین روزهای مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد. مقصود جباری تهیه کننده فیلم سینمایی آزادی مشروط در مورد عدم اکران عمومی فیلم به مشرق گفت " فضایی در سینما شکل گرفته است که بسیاری از تهیه کنندگان سینما به دنبال نابغه‌ها و استعدادهای نو رسیده هستند و به همین دلیل علاقه‌مندم که به جای اکران  عمومی فیلم به حضورش در جشنواره فکر کنم.


جباری خاطر نشان کرد تا چند روز آینده دیگر مراحل فنی «آپاندیس» به اتمام می رسد. وی با بیان اینکه تاکنون از ماحصل این پروژه سینمایی رضایت خاطر دارد اظهار داشت: «آپاندیس» بر اساس اتفاقات واقعی جامعه ساخته شده و داستان این فیلم برشی از اتفاقاتی است که برای یک خانواده می افتد و وقایع اجتماعی روزی که در جامعه در حال وقوع است مضمون اصلی این اثر سینمایی را تشکیل می دهد و امیدوارم که مخاطبان از این فیلم استقبال کنند.

این تهیه کننده سینما در خاتمه این گفتگو افزود: «آپاندیس» در موعد مقرر فرم حضور برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر خواهد کرد و امیدوارم که شرایط حضور این فیلم در جشنواره آتی مهیا شود.
 

گفتنی است؛ آنا نعمتی و امیرعلی دانایی شخصیت های اصلی فیلم سینمایی «آپاندیس» را بر عهده دارند و این فیلم برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. همچنین رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، جمشید بهادری، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، محسن میری، پگاه پور ضرابیان، علی مهربانی، اشکان نجاتی، بهرام نوری، سحر مهرانی، صحرا اسداللهی، حمیرا مهدوی، شیوا سرمست، نیوشا عبدالرحیمی با حضور سیمون سیمونیان سایر بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.
 

عوامل فیلم سینمایی «آپاندیس» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه کننده: مقصود جباری، مشاور کارگردان: حسن برزیده، مجری طرح: محمدعلی کیانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر برنامه ریزی: سعید ریاحی فر، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، دستیار اول کارگردان: سهیل برخورداری، مدیر صدابرداری: مسیح سراج، مدیر تولید: حمید احمدی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، دستیار دوم کارگردان: آرزو قائد امینی، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: حسن شجاعی، پشتیبانی تولید: مجتبی پیری، مدیر مالی: نسترن شفیعی، گروه فیلمبرداری: علی نصیر، سعید لطفی، پیمان جوادی، مصطفی علی اکبری، دستیاران صدا: جابر انصاریان، دشتی زاده، چهره پردازان: فریبرز خانمحمدی، محیا مصطفایی، گروه صحنه: جلیل نظروند، شهرزاد مافی، گروه تدارکات: حمید علی بیگی، علی هاشمی، مسعود عطایی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.