یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

کتک‌خوردن به خاطر شباهت به بازیگر معروف +عکس

ایسنا: مرد جوانی که به «شیا لابوف» بازیگر مشهور سینما شباهت دارد، مدعی شد به خاطر این شباهت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

«ماریو لیکاتو» نام فردی است که مدعی شده به دلیل شباهت ظاهری به «شیا لابوف» بازیگر سرشناس سینما، در یک ایستگاه مترو مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

 

«لیکاتو»ی 26 ساله سپس عکسی از خود در حال تماس تلفنی با «لابوف» که در حال دلجویی از او بوده، در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است.

 

کتک‌خوردن به خاطر شباهت به بازیگر معروف +عکس

«لیکاتو» تعریف می‌کند که آخر هفته گذشته در حال گذر از یک ایستگاه مترو در نیویورک بوده که فردی از کنار او عبور کرده و پس از ضرب و شتم‌ او، گفته است: این به خاطر این است که تو دقیقا شبیه «شیا لابوف» هستی.

 

«لابوف» بازیگر فیلم‌هایی همچون «کنستانتین» و «ترانسفورمرها» سپس یک پیام صوتی برای این قربانی خشونت خیابانی فرستاده و گفته است که ای کاش در آن شهر بوده تا برایش سوپ می‌برده است.

 

«لابوف» در این پیام گفته است: سلام. من «شیا لابوف» هستم. همین الان مقاله‌ای در روزنامه خواندم که نوشته بود، چون شبیه من هستی مشت به صورتت کوبیده‌اند. نمی‌دانم. ای کاش در نیویورک بودم و می‌توانستم برایت سوپ بیاورم.

 

به گزارش هافینگتون پست، «ماریو لیکاتو» گفت که از طریق نظری که زیر یکی از پست‌های اینستاگرام‌اش ثبت شده بود، متوجه شد که این بازیگر قصد دارد با او تماس بگیرد.

 

 

کتک‌خوردن به خاطر شباهت به بازیگر معروف +عکس

ماریو لیکاتو در حال صحبت کردن با شیا لابوف

«شیا لابوف» بازیگر و کارگردان آمریکایی است، شاید او بیشتر موفقیت خود را مدیون «استیون اسپیلبرگ» باشد زیرا در بیشتر فیلم‌هایی که حضور داشته «اسپیلبرگ» به عنوان تهیه‌کننده یا کارگردان حضور داشته است.

 

«کنستانتین»، «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین»، «نیویورک، دوستت دارم»، «وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد»، «تبدیل‌شوندگان» (ترانسفورمرها)، «نیمه تاریک ماه» و بی‌قانون از جمله کارهای سینمایی او هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.