دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

با اعلام سقف مبلغ حمایتی دو میلیارد ریالی؛

فیلم های رونمایی شده در جشنواره مقاومت در اکران حمایت می شوند

جشنواره مقاومت

سینماپرس: حمایت دو میلیارد ریالی از اکران فیلم‌های سینمایی رونمایی شده در جشنواره بین‌المللی مقاومت در قالب خرید بلیت، اختصاص بیلبردهای تبلیغاتی و حمایت از پخش تیزر فیلم مربوطه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور حمایت و کمک به فیلم‌های سینمایی حوزه دفاع مقدس و مقاومت مصوب کرد: از فیلم‌های سینمایی که به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کنند و برای اولین‌بار در جشنواره رونمایی شوند تا مبلغ دو میلیارد ریال در نمایش عمومی حمایت خواهد شد.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: حمایت دو میلیارد ریالی از اکران فیلم‌های سینمایی رونمایی شده در جشنواره بین‌المللی مقاومت در قالب خرید بلیت، اختصاص بیلبردهای تبلیغاتی و حمایت از پخش تیزر فیلم مربوطه خواهد بود.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در قالب دو بخش اصلی«مسابقه سینمای ایران» و « مسابقه سینمای بین‌الملل» طراحی شده است.

بخش مسابقه سینمای ایران با ۱۰ زیرمجموعه شامل : فیلم­های سینمایی، فیلم­های سینمایی – ویدیویی، سریال‌های تلویزیونی، فیلم­های کوتاه داستانی، فیلم­های مستند، آثار پویانمایی، آثار نماهنگ، بخش مسابقه قلم‌طلایی در قالب "طرح فیلمنامه سینمایی" و"خلاصه فیلمنامه کوتاه" و بخش جلوه­گاه ­نور پیرامون آثار مستندی با موضوع مادران یا پدران شهدا و اقلام تبلیغی برگزار می‌شود.

همچنین، بخش بین‌الملل چهاردهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت شامل "مسابقه بین­الملل "و "جایزه ویژه عماد مغنیه" و بخش چشم‌انداز سینمای مقاومت در جهان می‌باشد.

بر پایه این خبر، علاوه بر بخش‌های رسمی اعلام شده فوق، این جشنواره در بخش‌های جنبی برنامه‌های متنوعی را با رویکردهای پژوهشی و تحلیلی پیش‌بینی کرده است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در این دوره گسترده‌ترین دایره موضوعات و مضامین ملی و بین‌المللی روز جهان را مورد توجه قرار داده است که شامل بیش از ۳۰ عنوان کلی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.