سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

دومین سه‌گانه روح‌الله حجازی سریال شد

نشست خبری فیلم سینمایی«مرگ ماهی»

مهر: روح الله حجازی که دو سال پیش قرار بود دومین سه گانه خود را برای تلویزیون بسازد پس از تولید «سبز به رنگ زمرد» تصمیم گرفت دو فیلم دیگر را در قالب مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین ببرد.

روح الله حجازی که مخاطبان تلویزیون او را پیش تر با سه‌ گانه «سپیده، سایه و ستاره» با موضوع معانی زندگی و مرگ می شناختند، سال ۹۳ تله‌فیلم «سبز به رنگ زمرد» را جلوی دوربین برد تا اولین فیلم از سه‌گانه دومش را این‌بار با محوریت مادران رزمندگان مفقودالاثر، جانباز و شهید رقم بزند.

این کارگردان قصد داشت در ادامه فیلم «سبز به رنگ زمرد» که اولین بار روز عاشورای سال ۹۳ پخش شد، «سپید به رنگ مروارید» و «سرخ به رنگ عقیق» را بسازد اما با تغییراتی که در سازوکار اداری و اجرایی رسانه ملی پیش آمد این امکان میسر نشد و دومین سه گانه روح الله حجازی برای مدتی بلاتکلیف باقی ماند.

حال حجازی قصد دارد در ادامه فعالیت های تلویزیونی خود با اعمال تغییرات جزئی در فیلمنامه، «سپید به رنگ مروارید» و «سرخ به رنگ عقیق» را با یکدیگر تلفیق کرده و به صورت یک مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین ببرد.

کارگردان «سبز به رنگ زمرد» بنا دارد تازه ترین کار خود را در جنوب کشور تصویربرداری کند به همین دلیل با گروه تولید این مجموعه در شهرهای جنوبی به دنبال لوکیشن مناسب هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.