سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

چهره‌های مشهوری که معلم یا معلم‌زاده‌ هستند+تصاویر

فارس: جالب است بدانید برخی چهره‌های نام آشنای کشورمان یا خودشان معلم هستند یا از پدر و مادری معلم به دنیا آمده‌اند.

طی روزهای گذشته بسیاری از شخصیت‌های سرشناس کشورمان با منتشر کردن عکسی از دوران تحصیل خودشان و یا تصاویری از معلمان‌شان از این نعمت الهی قدردانی کردند و به نوعی این روز را به آموزگاران ایران اسلامی تبریک گفتند.

در این میان برخی از چهره‌ها این روز را به پدر یا مادر خود که جزو خانواده بزرگ تعلیم و تربیت هستند، تبریک‌ گفتند؛ که از بین آن ها می توان به آنا نعمتی(بازیگر)، پژمان جمشیدی(فوتبالیست سابق)، الهام پاوه‌نژاد(بازیگر) و آرش ظلی‌پور(مجری) اشاره کرد.

پژمان جمشیدی: و من چقدر خوشحالم و به خودم افتخار میکنم که دست پرورده دو آموزگار و دو فرشته بودم.من از خوشبخت ترین فرزندان دنیام.آفریدگار حفظتون کنه مادر و پدر عزیز دلم و روزتون خجسته و فرخنده باد

آناهیتا نعمتی(بازیگر): پدر و مادر و مادر بزرگ من هم معلم بودن ، دستشون رو میبوسم.

الهام پاوه نژاد(بازیگر): روز معلم به تمام اساتیدم ، حتی به آن کس که از او کلمه ای آموختم ، به مادرم که معلم کلاس اول ابتدائی من بود و هنوز از او صبر می آموزم مبارک باد

آرش ظلی پور(مجری) وقتى مادرت، معلمت باشه و معلمت، مادرت... حتما بنده نظر کرده خدایى دیگه تا آخرِ عمرت جز شکرِ خدا کار دیگه اى نباید داشته باشى

 

به گزارش فارس، البته چهره های سرشناس دیگری نیز هستند که شاید جالب باشد بدانید خودشان روزگاری معلم یا استاد دانشگاه بودند.

* زهرا سعیدی

بازیگری که در مقطع دبیرستان زبان انگلیسی تدریس می کرد و لیلا برخورداری هنرپیشه تلویزیون نیز از شاگردان وی بوده است.

* سیدجواد هاشمی

سیدجواد هاشمی بیشتر از آنکه خود را مجری، بازیگر و کارگردان بداند، شغل اصلی اش را معلمی عنوان می کند و می گوید شاخه گلی که یک روز توسط یک دانش آموز خاطی در دوران تدریسش در دبستان گرفته بهترین هدیه سالهای آموزگاری‌اش است.

* مهران رجبی

بازیگر کمدی کشورمان که تا همین 5 شش سال پیش معلم دانش آموزان پیش دانشگاهی و هنرستانی بوده و حدود 20 سال سابقه کار در حرفه آموزگاری را دارد.

 

* مهوش وقاری

این بازیگر کشورمان در حدود سال 61به دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی درس می‌داده است؛ کلاس های درسی که به گفته خود وی تعداد دانش آموزان یک کلاسش گاهی به حدود 60 نفر هم می رسیده است.

 

 

* مجید جلالی

آقا معلم فوتبال ایران در مهرماه سال 57 به استخدام آموزش و پرورش در آمد و در منطقه 19 جاده ساوه تدریس می کرد. جلالی دوران معلمی اش را بهترین دوران زندگی اش می‌داند.

‌*‌ عادل فردوسی پور

مجری پرطرفدار برنامه 90 در دانشگاه شریف زبان تخصصی صنایع تدریس می کند.

* علیرضا دبیر

قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک دارای دکترای منابع انسانی و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است و در دانشگاه «رفتار سازمانی»، «مدیریت منابع انسانی» و «اصول و مبانی مدیریت» تدریس می‌کند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.