چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

واکنش منفی به ساخت دوباره یک فیلم با بازیگران زن

خبرآنلاین: شکستن رکورد پیش‌فروش بلیط یا تعداد تماشای آنلاین تریلر یک فیلم معمولا نشانی از موفقیت فیلم در گیشه است. اما رکوردشکنی همیشه خبر خوشایندی نیست، مخصوصا اگر رکورد بیشترین امتیاز منفی را به نام خود ثبت کرده باشد.

تریلر تبلیغاتی فیلم «شکارچیان روح» با بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز منفی در فهرست ویدئوهای نامحبوب یوتیوب قرار گرفت.

http://images.khabaronline.ir/images/2016/5/position50/16-5-3-133683238_1_.jpg

«شکارچیان روح» فیلمی تازه به کارگردانی پل فیگ است که تقریبا ۳۰ سال پس از موفقیت فیلم اصلی به سینما می‌آید، با این تفاوت که این بار هنرپیشه‌های اصلی فیلم زن هستند.

هنگامی که نخستین ویدئوها از این فیلم در ماه مارس منتشر شد، واکنش اکثر مخاطبان منفی بود و بسیاری از ساخت دوباره این کمدی و ایفای نقش چهار بازیگر زن در نقش‌های اصلی ناراضی بودند.

از آن پس موج واکنش‌های منفی به فیلم ادامه داشت و پس از انتشار تریلر فیلم در یوتیوب بیش از نیم میلیون امتیاز منفی از کاربران این وب‌سایت اشتراک ویدئو گرفت. این میزان امتیاز منفی نه تنها در میان باقی تریلرهای سینمایی بی‌نظیر است، بلکه این ویدئوی تبلیغاتی دو و نیم دقیقه‌ای را در فهرست ۱۰۰ محتوای ویدئویی نامحبوب کانال منتشر کننده قرار داده است.

میزان امتیاز منفی این تریلر به حدی بالاست که وب‌سایت اسکرین‌کراش با مقایسه میزان بازدید و تعداد امتیازهای منفی به این نتیجه می‌رسد که به احتمال زیاد یک کمپین پشت این حرکت است.

پل فیگ کارگردان «شکارچیان روح» واکنش‌های منفی درباره بازیگران زن «شکارچیان روح» را نوعی زن‌ستیزی شرم‌آور خوانده بود.

او در این باره گفته بود : «برخی از معترضان به فیلم ما کسانی هستند که دوست ندارند یک اثر قدیمی دستکاری شود. من احساس آن‌ها را درک می‌کنم. اما برخی به نقش‌آفرینی زنان در فیلم اعتراض دارند. این اصلا قابل قبول نیست.»

البته فیگ رسانه‌ها را نیز تا حدی مقصر این میزان از واکنش منفی می‌داند، و اعتقاد دارد که رسانه‌ها اعتراضات تعداد اندکی را در بوق و کرنا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.