جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

سینماپرس و آمار گیشه سینماها

«رسوایی ۲» ده نمکی نیم میلیاردی شد

رسوایی ۲

سینماپرس: فیلم‌های اکران دوم نوروزی مورد توجه مخاطب قرار گرفت و در این میان «رسوایی ۲» گوی سبقت را از فیلم‌های دیگر ربود.

به گزارش سینماپرس،رسوایی ۲ از جمله فیلم‌های اکران دوم نوروز است که توانسته به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند و با اغاز تبلیغات این فیلم پیش‌بینی می‌شود روند سعودی بیشتری را طی کند. رسوایی ۲ شب گذشته تا پاسی از شب اکران فوق‌العاده داشت و ۷ سالن سینما فیلم را به صورت فوق‌العاده نمایش دادند. سالن‌های آزادی، ایران، ملت، شکوفه، کوروش و ماندانا سالن‌هایی بودند که با اقبال مخاطب به فروش فوق‌العاده رسیدند.

رسوایی ۲ تا پایان شب گذشته در تهران به ۴۶۰ میلیون تومان دست یافت و تنها با نمایش ۲ روزه فیلم در مشهد فروش کل فیلم به رقم ۵۳۰ میلیون تومان رسید. پیش‌یینی می‌شود امشب در تهران فروش فیلم ۵۰۰ میلیون تومان را رد کند.

یک دزدی عاشقانه در تهران تا شب گذشته به فروش ۲۴۰ میلیون تومان رسید و اکران شهرستان‌های فیلم در هفته آینده خواهد بود.

بادیگارد در تهران ۱۸ سالن در اختیار داشت و پس از ۵۷ روز نمایش در تهران به ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دست یافت که مجموع فروش فیلم ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

فیلم سینمایی ابد و یک روز در تهران به فروش ۵میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دست یافت که در کل فروش فیلم ۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان بوده است.

فروش فیلم «اژدها وارد می‌شود» چهارشنبه شب ۵۲ میلیون تومان در تهران فروش داشته است. فروش فیلم به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان تا کنون رسیده است.

«پنجاه کیلو آلبالو» در تهران ۲۴ سالن دارد و در هفته هشتم نمایش به فروش ۶ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان دست یافته است،‌در شهرستان به فروش ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دست یافته که روی هم فیلم تا کنون ۱۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروش رفته است.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش «خشم و هیاهو»‌،گفت:‌ فیلم پس از ۸ هفته نمایش در تهران به فروش یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان رسید و در شهرستان به فروش ۲۷۵ میلیون تومان. تا کنون فروش فیلم یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است.

فروش «خنده‌های آتوسا»‌ پس از دو هفته نمایش در تهران به ۲۱۰ میلیون تومان رسید و در شهرستان نیز ۳۵ میلیون تومان فروخته است که در کل تا کنون به فروش ۲۴۵ میلیون تومان دست یافته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.