یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

گاف «خانه سینما» برای برگزاری یک جشن/ تکرار یک شب در دو سال!

پنجمین شب فیلمنامه نویسان

سینماپرس: جشن فیلمنامه نویسان خانه سینما در حالی شب گذشته در حیاط ساختمان شماره دو خانه‌ سینما برگزار شد که با یک گاف مبتدیانه از سوی مسئولین برگزار کننده این جشن همراه بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مراسم پنجمین شب فیلمنامه نویسان خانه سینما به دبیری فرهاد توحیدی در حالی شنبه شب در حیاط ساختمان شماره دو خانه‌ سینما برگزار شد که در پوستر این مراسم عنوان «جشن پنجمین شب فیلنامه نویسان سینمای ایران» درج گردیده شده بود و نکته جالب آنجا بود که در مراسمی که دقیقا در 25 اردیبهشت سال 94 برگزار گردید نیز به عنوان «پنجمین شب فیلمنامه نویسان» یاد شده بود!

تکرار یک شب در دوسال پی در پی آن هم با یک عنوان را می توان گاف مبتدیانه خانه سینما و برگزار کنندگان این مراسم در شب فیلنامه نویسان برشمرد.

حال باید دید در مراسم شب گذشته فیلمنامه نویسانی که در تحریر فیلمنامه های خود بیشترین توجه و تمرکز خود را به جزئیات سناریو جلب می کنند متوجه این اشتباه فاحش شدند یا باز هم چشم تیزبین رسانه ها این گاف مبتدیانه را شکار کرد.

شاید حضور فرهاد توحیدی دبیر این جشن در جشنواره فیلم سبز طی ماه های گذشته یکی از عوامل عدم توجه به پوستر و اشتباه فاحش آن قلمداد شود.

در این مراسم که بیش از دو ساعت ادامه داشت افرادی چون علیرضا تابش، منوچهر محمدی،فرامرز قریبیان، فرشته طائرپور، شادمهر راستین، شهرام مکری، شهاب رضویان، هوشنگ گلمکانی، محیط طباطبایی، نظام کیایی، عنایت بخشی، سعید رشتیان، قربان محمدپور، حمید نعمت‌الله، جعفر صانعی مقدم، مسعود آب‌پرور، ابراهیم مختاری، سیروس الوند و جمعی از اعضای کانون فیلمنامه‌نویسان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.