دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

علیخانی خبر داد

«آس و پاس» پروانه نمایش گرفت/ احتمال اکران «آبنبات چوبی» در شهریور ماه

آبنبات چوبی

سینماپرس: عبدالله علیخانی تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «آس و پاس» و «آبنبات چوبی» با اشاره به احتمال اکران «آبنبات چوبی» در شهریور ماه گفت: فیلم سینمایی «آس و پاس» پروانه نمایش گرفت و ۶ ماه دوم اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، عبدالله علیخانی تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «آبنبات چوبی» به کارگردانی حسین فرحبخش و «آس و پاس»‌ به کارگردانی آرش معیریان درباره روند این آثار برای اکران عمومی  گفت: فیلم سینمایی «آس و پاس» در حال حاضر پروانه نمایش خود را دریافت کرد و طبق سنوات آئین‌نامه باید دو ماه از صدور پروانه نمایش بگذرد، تا بتوانیم آن را به شورای صنفی ارجاع دهیم تا بعد از آن با گروه مشخص اکران فیلم قرارداد ببندیم تا بتوانیم آن را اکران کنیم.

وی در ادامه افزود: به نظرم با روندی که خواه و ناخواه پیش رو داریم اکران فیلم سینمایی «آس و پاس»‌،در پاییز اتفاق خواهد افتاد.

این تهیه‌کننده درباره اینکه آیا این فصل برای اکران «آس و پاس»، مناسب است آیا فیلم می‌تواند مخاطب خود را پیدا کند، اظهار کرد:‌ در مجموع چاره‌ای نیست، اما باید به نوعی نگاه نکنیم که تنها فقط عید و تابستان بهترین زمان‌های اکران برای آثار سینمایی هستند و از طرفی نمی‌توان به امید اکران در این ماه‌ها نشست. گاهی برای اکران یک فیلم یک زمان مناسب پیش می‌آید گاهی نامناسب به نظرم باید هر دو را پذیرفت.

او همچنین گفت:‌ با توجه به شرایط کاری که ما داریم و دائم در حال تولید اثر سینمایی هستیم نمی‌توانیم برای اکران یک فیلم زمان قابل توجهی را صرف کنیم. اینطور نمی‌شود کار کرد. این نوع تصمیم‌گیری‌ها برای کسی است که در بازه زمانی طولانی به تولید فیلم می‌پردازد.

این تهیه‌کننده گفت: البته باید به این نکته اشاره کرد که اکران فیلم در 6 ماه اول سال در 7 هفته است و در 6 ماه دوم به 10 هفته افزایش پیدا می‌کند و این نیز مواردی است که نمی‌توان از آن به راحتی گذشت. با این نوع مواردی که وجود دارد 6 ماه دوم سال دارای محسناتی شده است. درباره اکران «آبنبات چوبی»‌، نیز باید بگویم که پیش از عید پروانه نمایش دریافت کرده قرارداد فیلم نیز در این هفته که با کدام سرگروه به نمایش دربیاید مشخص می‌شود و بعد از آن اعلام خواهیم کرد. اما احتمال می‌دهم اکران این فیلم به شهریور ماه موکول شود.

در «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان با حضور بهاره رهنما و مهران غفوریان نقش آفرینی می‌کنند و سامیار محمدی به عنوان بازیگر خردسال در این فیلم حضور دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.