سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

پیشنهاد کارگردان «کیمیا» به رییس جدید صداوسیما

 جواد افشار کارگردان  در مراسم تقدیر از عوامل مجموعه تلویزیونی «مادرانه»

ایسنا: جواد افشار - کارگردان سریال ماه‌ رمضانی «برادر» - ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر مشکلات سازمان صداوسیما با حضور رییس جدید بهبود یابد.

وی پیشنهادش به رییس جدید صدا‌وسیما در جهت پیشرفت رسانه ملی را اینگونه عنوان کرد: سریال‌سازی آبروی تلویزیون است؛ امیدوارم رییس جدید صداوسیما بتواند با کمک دوستان این بخش را تقویت کند.

این کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا خاطرنشان کرد: خوشبختانه آقای علی‌عسکری از مدیرانی هستند که در بدنه سازمان صدا‌وسیما سال‌های سال تجربه داشته‌اند، ظرفیت‌ها را می‌شناسند و نقاط قوت و ضعف سازمان را می‌دانند. اخیرا در گفت‌وگویی که از ایشان از تلویزیون پخش می‌شد، شنیدم که ایشان روی بخش سیما توجه ویژه‌ای خواهند داشت. حتما خودشان هم می‌دانند که سریال‌ها و بخش نمایشی پیشانی و آبروی تلویزیون محسوب می‌شود و مردم به بهانه دیدن نمایش‌ها و سریال‌هاست که بقیه برنامه‌های تلویزیون را دنبال می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: امیدوارم رییس جدید صدا‌وسیما با کمک دوستان و همکاران بتوانند با اختصاص بودجه‌هایی که وارد سازمان می‌شود، به بخش سریال‌سازی تلویزیون قوت ببخشند و کمی هم از رکودی که طی این سال‌ها به خاطر نبود بودجه ایجاد شده، بکاهند.

کارگردان سریال‌های «مادرانه» و «کیمیا» در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود درباره وضعیت تولید مجموعه «برادر» توضیح داد: آنچه که روی کاغذ قید شده ما باید تصویربرداری این سریال را تا اوایل ماه مبارک رمضان تمام کنیم، اما متاسفانه به دلیل تعدد لوکیشن‌های زیاد این امکان وجود ندارد؛ ضمن اینکه ما قرار است سفری به شمال کشور هم داشته باشیم. در کل حدود 400 دقیقه از کارمان هنوز مانده است که اگر ما بتوانیم خیلی فشرده هم کار کنیم یعنی باید بیش از یک ماه دیگر همچنان تصویربرداری داشته باشیم. در نهایت فکر می‌کنم تا نیمه ماه مبارک رمضان مشغول کار باشیم.

او سپس درباره‌ی قصه سریال «برادر» و اینکه فکر می‌کند این مجموعه مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد؟ گفت: «برادر» جزو معدود سریال‌های ماه رمضانی است که حال و هوا و زمان متناسب با این ایام را دارد، یعنی قصه، رویداد‌های قصه و اتفاقاتی که در داستان رخ می‌دهد با ماه مبارک رمضان مقارن می‌شود؛ البته نه اینکه صرفا بخواهیم بخشی از زمان را در ماه مبارک رمضان سپری کرده باشیم، بلکه یکسری جریان‌ها و ماجراهایی داریم که می‌طلبد بر حال و هوا و روحیات انسان‌ها تاثیر بگذارد.

افشار سپس اظهار امیدواری کرد براینکه مجموعه «برادر» نیز با استقبال روبه‌رو شود.

وی گفت: سریال «برادر» قصه خانوادگی خوبی دارد که به نظرم هم حرفی برای گفتن دارد و هم قصه خوب روایت شده و ماجراها قابل پیگیری است. از همه مهم‌تر شخصیت‌ها و هنرمندان خوبی در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند؛ ضمن اینکه خودم هم به عنوان کارگردان بعد از سریال «کیمیا» این دغدغه را داشتم که یک کار شیب رو به بالا در کارنامه کاری‌ام ثبت کنم.

جواد افشار در پایان درباره نویسندگی سریال «برادر» و متن این مجموعه گفت: آقای آرش قادری از جمله نویسندگان خوب تلویزیون است که تاکنون سریال‌هایی نظیر «هوش سیاه»، «عملیات 125»، «ریحانه» و ... را در کارنامه کاری‌اش ثبت کرده است. وی نویسنده خوب و باهوشی است و سریال «برادر» را دلی نوشت. خودم هم شخصا این قصه را دوست دارم و فکر می‌کنم جزو کارهای خوب تلویزیون باشد.

به گزارش ایسنا، سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی نعمت‌الله چگینی برای پخش در ماه مبارک رمضان امسال شبکه دوم در حال ساخت است. حسن پورشیرازی، حسین یاری، پوریا پورسرخ، سهیلا رضوی، گلاره عباسی، سوگول طهماسبی و ... از بازیگران این مجموعه رمضانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.