چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

کارگردان «زاپاس» مشغول «پنچری» شد!

برزو نیک نژاد

فارس: کارگردان سریال «قرعه» گفت: ترجیح می‌دهم با فیلم‌نامه کامل سریال را شروع کنم تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشم و فکر می‌کنم این پروسه تا سه ماه دیگر ادامه داشته باشد.

«برزو نیک‌نژاد» کارگردان سریال «قرعه» گفت:‌مدتی است مشغول نگارش سریالی به نام «پنچری» هستم که قرار است مهران مهام آن را تهیه کند و خودم نیز علاوه بر نویسندگی،کارگردانی را به عهده دارم.


وی ادامه داد:‌ ترجیح می‌دهم با فیلم‌نامه کامل سریال را شروع کنم تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشم و فکر می‌کنم این پروسه تا سه ماه دیگر ادامه داشته باشد.از طرفی نیز صبر می‌کنم که بعد از اکران فیلم سینمایی «زاپاس» تولید سریال را شروع کنیم.

نویسنده سریال «دودکش1» افزود: سوژه این سریال کاملا اجتماعی است و در ادامه همان کارهای قبلی‌ام با روایتی طنز است.همچنین سعی دارم تا از 45 دقیقه در هر قسمت لااقل 15 دقیقه از آنرا به خنداندن مختاطب اختصاص دهیم.

نیک‌نژاد همچنین بیان داشت:‌بازیگران نقش اصلی «پنچری» از بازیگرانی خواهند بود که تا به حال در سه سریالی که ساختم،بازی کرده‌اند و در حال حاضر مذاکراتی را با آنها نیز انجام داده‌ایم.معتقدم کار کمدی بازیگر خاص خود را می‌طلبد.

وی ادامه داد:‌احساس می‌کنم اتفاق خوبی برای این سریال بیفتد و مردم نیز آنرا دوست داشته باشند،چراکه با اعتماد مدیران در پروسه نگارش «دودکش1» این را به مردم ثابت کردیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.