چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

جانی دپ یک مقام استرالیایی را به سخره گرفت

مهر: جانی دپ پس از عذرخواهی اجباری از دولت استرالیا برای بردن غیرقانونی سگ‌هایش به این کشور، در جدیدترین موضع‌گیری، معاون نخست وزیر این کشور را به باد تمسخر گرفت.

جانی دپ که در برنامه شبانه جیمی کیمل شرکت کرده بود گفت به نظر او بارنابی جویس معاون نخست وزیر استرالیا به جای خون، آب گوجه فرنگی در رگ‌هایش دارد. او در این برنامه همچنان از این که مجبور شده بود از مقامات این کشور به دلیل ورود غیرقانونی سگ‌هایش عذرخواهی کند عصبانی بود و به مسخره کردن مقامات این کشور ادامه داد و گفت با کشوری که با یک موجود خانگی چنین رفتاری انجام دهد، مشکل دارد.

 

جانی دپ یک مقام استرالیایی را به سخره گرفتجانی دپ یک مقام استرالیایی را به سخره گرفت
 

به گزارش  گاردین، جانی دپ و همسرش امبر هرد آوریل سال پیش برای فیلمبرداری قسمت جدید «دزدان دریایی کاراییب» راهی استرالیا شدند و در این سفر بدون کسب مجوزهای قانونی سگ‌هایشان را با هواپیمای اختصاصی‌شان وارد آن کشور کردند. از آنجا که این کار از نظر دولت استرالیا قاچاق محسوب می‌شود، آنها تهدید شدند که سگ‌هایشان دستگیر و کشته می‌شوند.

ماه پیش این زوج با انتشار ویدیویی عجیب عذرخواهی خود را از این کار اعلام کردند تا پیگیری قانونی این امر متوقف شود. اما ویدیوی عجیب این عذرخواهی رسمی که در جریان برگزاری جلسه دادگاه منتشر شد، سروصدای زیادی به پا کرد و معاون نخست‌وزیر استرالیا گفت زوج سرشناس هالیوود بدون رضایت قلبی وادار به انجام این کار شده‌اند.

حالا دپ بار دیگر بارنابی جویس معاون نخست وزیر استرالیا را دست انداخته و در این برنامه پرطرفدار تلویزیونی زنده، درباره این عذرخواهی صحبت کرده و استرالیا را کشوری گنگ خوانده است.

جانی دپ در این برنامه گفت: بارنابی جونز انگار به جای خون در رگ‌هایش آب گوجه فرنگی دارد. وی افزود: من انتقاد نمی‌کنم، نظرم را می‌گویم، من یک کم از این نگرانم که نکند او منفجر شود.

این مقام استرالیایی به دنبال آن امروز صبح (چهارشنبه) به این توهین بازیگر سرشناس با طنز پاسخ داد و گفت: فکر می‌کنم هانی‌بال لکتر جانی دپ شده‌ام، او همه‌اش یاد من می‌افتد.

او افزود: من داخل سر او هستم و دائما رشته‌ها و اعصاب او را می‌کشم. خیلی وقت است من این مساله را فراموش کرده‌ام اما آقای دپ همه‌اش مرا در خاطرش دارد.

ویدیوی عذرخواهی رسمی زوج هالیوودی در کانال رسمی «وزارت کشاورزی و منابع آبی» استرالیا در یوتیوب منتشر شد، اما جویس که وزیر کشاورزی هم هست همان موقع گفته بود گمان نمی‌کند آنها با رضایت قلبی حاضر به انجام این کار شده باشند.

استرالیا برای ورود هر نوع حیوان یا محصول کشاورزی به این کشور قوانین قرنطینه جدی دارد و در برابر رفتار این زوج کار به احتمال ۱۰ سال زندان برای دپ و کشتن سگ‌هایش رسیده بود. اما همسرش مسئولیت اصلی حمل سگ‌ها را به عهده گرفت و بلافاصله همراه سگ‌ها به کالیفرنیا بازگشت تا دپ بتواند کار ساخت فیلمش را به پایان ببرد. با این حال او پس از بازگشتن به آمریکا به جعل مجوز غیرقانونی حمل سگ‌ متهم شد.

و در نهایت در جلسه دادگاهی که با حضور هرد و دپ برگزار شد، ویدیوی عذرخواهی زوج سرشناس نیز همزمان ضبط شد. در این ویدیو آنها بارها و بارها از قوانین امنیت زیستی استرالیا تعریف و تمجید ‌کردند.

وزیر کشاورزی استرالیا آن زمان گفته بود: اصلا از این بابت شرمسار نیستم. دلم می‌خواهد تا جای ممکن کاری کنیم که این ویدیو دیده شود. وی آن را یک تبلیغ رایگان برای استرالیا خوانده بود.

دپ در این برنامه تلویزیونی گفت این ویدیو اصلا چیزی صادقانه و قلبی نیست، اما کیمل آن را جالب‌ترین عذرخواهی که تاکنون دیده خواند.

دپ تاکید کرد با دولت استرالیا مشکل دارد چون وقتی سگ خانگی را با موجودی خطرناک مقایسه می‌کنند، آن هم در کشوری که این همه موجودات خطرناک دارد و هر دقیقه در آنجا ممکن است کسی بر اثر یک چنین واقعه‌ای بمیرد، طبیعی است قوانین این کشور مشکل دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.