دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

نبهان: ترویج اخلاق اسلامی در جامعه هدف اصلی ویژه برنامه «شیدایی» است

محمد نبهان

سینماپرس: محمد نبهان تهیه کننده تلویزیون که این روزها در تدارک تولید ویژه برنامه شیدایی با موضوع و محوریت اخلاق و ازدواج است گفت: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: «من مبعوث نشدم مگر برای كامل كردن اخلاق»؛ این امر نشان از آن دارد که وجود اخلاق در جامعه تا چه میزان می تواند مهم باشد و ویژه برنامه «شیدایی» در ایام ماه مبارک رمضان درصدد ترویج اخلاق اسلامی در جامعه تولید می شود.

این تهیه کننده تلویزیون که سال گذشته ویژه برنامه «روایت شیدایی» را با موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تولید کرده بود در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا است و قطعاً کسانی که به این مهمانی دعوت می شوند می بایست اخلاق کامل انسانی و اسلامی داشته باشند در غیر این صورت عبادت و نیایش آن ها نمی تواند برای پروردگار مقبول واقع شود.

وی ادامه داد: موضوع اخلاق در جامعه اسلامی بسیار گسترده است؛ مباحثی همچون: امانت، حسادت، گذشت، شبکه های اجتماعی و... می توانند در زیر مجموعه اخلاق اسلامی قرار بگیرند و از این رو در ویژه برنامه «شیدایی» سعی شده تا هرشب به یک موضوع مهم که می تواند با اخلاق اسلامی مرتبط باشد پرداخت شده و البته توجه جدی ما بر این است که به صورت کلیشه ای به این موضوع نگاه نکرده و با دیدگاه و تعریفی نو آن ها را برای مخاطبان روایت کنیم تا بتواند تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد.

نبهان خاطرنشان کرد: مهمانان این برنامه براساس اتفاقاتی که برایشان در طول زندگی افتاده است انتخاب می شوند و ما درصدد هستیم تا تعدادی از چهره های مطرح ورزشکار، هنرمند، خانواده شهدا و ... را در این برنامه دعوت کنیم.

این تهیه کننده تلویزیون سپس با بیان اینکه این برنامه در ۳۰ قسمت از شبکه دوم سیما پخش می شود اظهار داشت: «شیدایی» رأس ساعت ۲۳:۱۱ دقیقه هرشب آغاز و به مدت ۷۵ دقیقه به صورت زنده روی آنتن می رود و ما هرشب رأس ساعت ۱۲ نیمه شب با یک لهجه و گویش ایرانی به آقام امام رضا (ع) در این برنامه سلام خواهیم داد که این کار نیز در ننوع خود بی نظیر است و تاکنون شاهد آن در تلویزیون نبوده ایم.

وی در همین راستا افزود: این روزها با تعدادی از مجریان سرشناس و مطرح تلویزیون در حال مذاکره هستیم اما تاکنون حضور هیچ مجری برای اجرای این برنامه زنده قطعی نشده است؛ یکی از نکاتی که ما به شدت به آن تأکید داریم این است که مجری را برای این برنامه انتخاب کنیم که مورد قبول مردم باشد و مخاطبان بتوانند با وی ارتباط خوبی را برقرار کنند. همچنین چندتن از خوانندگان مطرح کشور تیتراژهای این برنامه را می خوانند که تاکنون حضور حجت اشرف زاده به عنوان یکی از این خواننده ها قطعی شده و وی این روزها در استودیو مشغول ضبط تیتراژ پایانی این برنامه است.

نبهان در خاتمه این گفتگو گفت: امیدوارم برنامه «شیدایی» در ایام روحانی و پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان بتواند مورد قبول مخاطبان رسانه ملی واقع شود و ما بتوانیم به هدف اصلی مان که ترویج اخلاق مداری در جامعه ایرانی - اسلامی است دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.