پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

از شبکه خبر پخش می شود

امشب؛ مناظره زنده تلویزیونی سعید الهی و امیر اسفندیاری با موضوع جشنواره های خارجی و ویترین سینمای ایران در عرصه جهانی

الهی-اسفندیاری

سینماپرس: شبکه خبر سیما امشب -پنجشنبه 6 خرداد ماه- طی یک برنامه زنده تلویزیونی با حضور دو کارشناس حوزه سینما و رسانه به بررسی جشنواره های خارجی و ویترین سینمای ایران در عرصه جهانی می پردازد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، برنامه «شهر فرنگ» به سردبیری و اجرای دکتر حمید مدقق از جمله برنامه های زنده تلویزیونی با محوریت سینماست که در تازه ترین قسمت آن شامگاه پنجشنبه با حضور امیر اسفندیاری کارشناس امور بین الملل سینما و سعید الهی کارشناس رسانه و سینما پخش می شود.

این برنامه که هر پنجشنبه ساعت ۲۱:۱۵ به مدت حدودی ۴۵ دقیقه شاهد مناظره پیرامون موضوعات مختلف سینمایی است در جدیدترین قسمت خود به موضوع جشنواره های خارجی و ویترین سینمای ایران در عرصه جهانی می پردازد.

شایان ذکر است امیر اسفندیاری سالها در عرصه بین الملل سینمای فعالیت جدی داشته و همچنین حضور پر رنگی در هیأت های داوری در جشنواره مختلف ایرانی و جهانی داشته است. وی از موسسین چتر سینمای ایران در بازار فیلم نیز است و در آخرین مسئولیت خود به عنوان معاون بین الملل جشنواره جهانی فجر بوده است.

سعید الهی کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است و از سابقه مدیریتی متعدد در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای برخوردار است. وی در آخرین مسئولیت حرفه ای خود مدیرعامل و سردبیر خبرگزاری سینمای ایران (سینماپرس) بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.