جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶

با استقبال اهالی هنر و رسانه

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و فرهادی به ایران آمدند/ از خوشحالی مردم خوشحالیم+ عکس

فرش قرمز فیلم سینمایی«فروشنده»

سینماپرس: عوامل فیلم سینمایی «فروشنده» اصغر فرهادی کارگردان و شهاب حسینی، ترانه علیدوستی بازیگران این اثر به ایران باز گشتند.

به گزارش سینماپرس، عوامل فیلم سینمایی «فروشنده» اصغر فرهادی «کارگردان» و شهاب حسینی، ترانه علیدوستی بازیگران این اثر سینمایی هستند و در شصت و نهمین جشنواره کن فرانسه توانستند جوایزی را به خود اختصاص دهند در فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال اهالی هنر و رسانه به تهران باز می گشتند.

 

بنا بر این گزارش برای استقبال از عوامل فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی رسانه های مختلف مکتوب و تصویری در فرودگاه امام خمینی (ره) بنا بر خبری که اعلام شده بود ساعت یک بامداد وارد کشور می شوند حاضر شده اند. اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین فیلمنامه و شهاب حسینی جایزه بهترین بازیگری را از این جشنواره به خود اختصاص داده اند که بیشترین بازتاب را در رسانه های جهان داشته اند و طی این مدت شاهد واکنش های مختلفی در سطح جهانی نسبت به دیده شدن این اثر سینمایی بوده ایم.

سازمان سینمایی نیز بخش تسهیلاتی برنامه را عهده دار است. رضاکیانیان به عنوان نماینده ای از خانه سینما و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، کامران ملکی، علی اعلایی، نیما رئیسی، امین تارخ، محمدرضا دلپاک کاوه سجادی حسینی و جمعی از عوامل فروشنده، ایل بیگی و حبیب رضایی نیز برای استقبال به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) آمده اند.

ظاهرا عوامل فروشنده با دو پرواز به ایران می آیند و پرواز ترانه علیدوستی و شهاب حسینی با یک هواپیما و اصغر فرهادی با پرواز لوفتانزا به ایران می آید و این در حالی است که خبرنگاران اکثریت استقبال کنندگان را تشکیل می دهند.

شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی از پله برقی پایین آمدند و مورد استقبال و تشویق خبرنگاران و تعدادی از هنرمندان حاضر در فرودگاه قرار گرفتند

شهاب حسینی درباره این جایزه گفت: برای این جایزه پیشنهادی از کشورهای خارجی نداشتم و کارم را در ایران ادامه می دهم،میدانم این جایزه مردم را خوشحال کرده است. هر اتفاقى که مردم سرزمینم را شاد کند باعث خوشحالى من است، خدا را شکر میکنم که توانستم وظیفه ام را انجام دهم.

 

اصغر فرهادی گفت: این جایزه در روند کارم اثر نخواهد گذاشت و من کار خودم را انجام می دهم پاسخ سوالات شما را در جلسه دوشنبه در گفتگو با اصحاب رسانه جواب خواهم داد، خیلی ممنونم از استقبال انجام شده.

 

ترانه علیدوستی نیز در جمع خبرنگاران گفت: استقبال خوب بود فکر می کردم مردم شاد بشوند اما. نه آنقدر که در حال حاضر می بینم و امیدوارم این جایزه پلی برای سینمای ایران باشد.

در ادامه نیز فرهادی برای تشکر به میان علاقمندانی که در بامداد جمعه در فرودگاه حاضر شده بودند حضور یافت و عکس یادگاری گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.