جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

شایعاتی که دست از سر چهره‌ها برنمی‌دارند/ نوبت به امین حیایی رسید

امین حیایی در پانزدهمین جشن حافظ

مهر: این روزها بازار انتشار اخبار در شبکه‌های اجتماعی به ویژه تلگرام و اینستاگرام داغ است و بعضا دروغ‌پراکنی‌هایی که زندگی هنرمندان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد در این فضا دیده می‌شود.

در حالیکه دیگر نمی‌شود جلوی انواع شایعه‌ها در فضاهای مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام را گرفت چند وقتی است بازار شایعه درگذشت بازیگران پیشکسوت و جوان هم این فضاها را اشغال کرده است.

روز گذشته در کمال تعجب شایعه درگذشت بازیگر جوان کشورمان امین حیایی دست به دست در اینستاگرام و تلگرام می چرخید تا اینکه عده ای از نزدیکان این بازیگر مجبور به درج خبر تکذیب آن در صفحات مجازی شدند. به طور مثال روزبه معینی با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود خبر فوت امین حیایی را تکذیب و از سلامتی این بازیگر خبر داد.

خبرپراکنی ها حکایت از این داشت که این بازیگر سینما و تلویزیون درحین رانندگی در جاده کرج - تهران دچار سانحه شده و فوت کرده است.

بر همین مبنا روزبه معینی مدیر برنامه‌های این بازیگر با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود از صحت و سلامت امین حیایی خبر داد واین شایعه را تکذیب کرد.

به نظر می رسد از آنجا که نمی شود در دنیای مجازی دیگر جلوی این گونه شایعه ها را گرفت بهتر است در این موارد لااقل مردم به رسانه های رسمی استناد کنند تا بی جهت انتشار اخباری از این دست زندگی چهره های هنری را مختل نکند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.