شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

بهاره رهنما در مینی سریال «کشیک قلب» +تصاویر

مهر: تصویربرداری مینی سریال «کشیک قلب» که برای پخش در شب های قدر ماه مبارک رمضان تولید می‌شود با آغاز بازی بهاره رهنما در شرق تهران ادامه دارد.

علی پورکیانی تهیه کننده درباره روند تولید مینی سریال «کشیک قلب گفت: پس از ضبط سکانس های مربوط به لوکیشن هایی واقع در غرب تهران و خیابان آفریقا این روزها در شرق تهران تصویربرداری خواهیم داشت و بهاره رهنما بازی اش آغاز شده است. ضمن اینکه چند روز پیش آتیلا پسیانی و کاظم هژیرآزاد بازی شان به پایان رسید.

 

بهاره رهنما در مینی سریال «کشیک قلب» +تصاویر
 

وی افزود: بیش از یک ماه از تولید این مجموعه می گذرد و تا کنون ۶۵ درصد کار جلوی دوربین رفته و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با تدوین حسین غضنفری و صداگذاری آرش اسحاقی همزمان تا قبل از ماه مبارک رمضان ضبط مان به پایان می رسد.

در این مینی سریال که اولین تجربه کارگردانی حسین مهکام در تلویزیون محسوب می شود محسن کیایی، رحیم نوروزی، علی استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی با حضور آتیلا پسیانی، کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما بازی می کنند.
 

بهاره رهنما در مینی سریال «کشیک قلب» +تصاویر
 

در خلاصه داستان «کشیک قلب» به قلم حسین مهکام آمده است: یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می‌شود.

سایر عوامل این مجموعه مناسبتی عبارتند از مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، منشی صحنه: الهام اخوان، عکاس: مهدی دلخواسته.

مینی سریال ۵ قسمتی «کشیک قلب» شب‌های قدر از شبکه یک سیما روی آنتن می ‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.